5.Bölüm: Not

188 10 3
                                    



Hayır hayır hayır onun burda ne işi vardı. Şaşkın bir şekilde
"Malia?" Dedim oda şaşırmıştı
"Jennifer?" Dedi bende
"Senin burda ne işin var?" Dedim şaşkınca tabi bunları söylerken Malia'nın üstüne hiç bakmamıştım. Üstünde Stiles'ın buraya taşındığı ilk gün giydiği beyaz tshirt vardı. Tişört açık renkli ve ince olduğu için üstüne giydiği iç çamaşırları kolaylıkla görülüyordu ve bu beni rahatsız etti hem de oldukça. Özellikle bu kılık içinde Stiles'ın evinde ne işi vardı bu kızın?  

"Burası sevgilimin evi." Dedi ve bu cümleyle tüm vücudum kasıldı ve gözlerim doldu.

"Malia sen ne söylediğinin farkında mısın ya sevgilim ne kim senin sevgilin yaa!!' Dedim sinirle o da
" Cümlemin gayet farkındayım Jennifer asıl senin bu kadar tepki göstermene şaşırdım." Bense "Ya ben senin sevgilinin Stiles olduğunu düşünmedim ki ben başından beri Derek zannediyodum."
Malia da "Derek mi o da kim benim sevgilim Stiles gayette yani." Bu sırada arkadan yeni duştan çıkmış bir halde Stiles geldi ve
"Aşkım ya kaç kere diyorum şu saç kurutma makinesini lavabonun yanında unutma diye." daha sonra beni görünce anlık bir şaşırma yaşadı doğal olarak ve bana dönüp
"Lydia , ne işin var burada ?" Dedi bende "Asıl siz bu kılıkta napıyorsunuz burada ?" Dedim  o sırada Malia araya girip
"Yalancı adının Jennifer olduğunu söylemiştin."dedi bende sinirle ona dönüp "Kapa çeneni Malia" diye bağırdım ve elimdeki kurabiyeleri Stiles'ın eline tutuşturup ,3 saat boyunca uğraştığım notu yırtıp Stiles'a doğru fırlattım ve eve doğru koştum.

Stiles'ın arkamdan bağırdığını duydum ama onu umursamadım ve eve girdiğim gibi kapıyı hızla kapatıp kapıya yaslanıp yavaşça yere çöktüm ve ağlamaya başladım. O kadar yüksek sesle ağlıyordum ki Stiles bile ağlama sesimi duymuştur evinden.

Onun günlerdir yatak odasının ışığının açık olma sebebi belli oldu. Ben hasta mı diye telaşlanırken o yatak odasında gönül eğlendiriyordu. Ne salağım ama. Lydia Martin bu hale düşemezdi düşüremezlerdi ama düşmüştüm hem de bunu bana yapabilecek son kişi tarafından.

Kendimi toparlamalıydım ama olmuyordu. O sahne o görüntü aklımdan çıkmıyordu bir türlü. Neden bunu bu kadar büyütüyodum ki ne de olsa o benim için ezik Stiles'tı. Ona aşık değildim yani. Olamam da yani diymi bu imkansız.

Yoksa ondan hoşlanıyor muydum? Belki biraz, çok çok çok az. Azdan da az. Ama yinede hoşlanmaydı. Ya uff neyden bahsediyorum ben saçmaladım iyice. Okula gitmeliydim ama çok sinirliydim ve hayal kırıklığına uğramıştım en iyisi yarın okula gitmekti. Bugün biraz dinlenmeliydim ve yarın okula güçlü bir halde gitmeliydim. Stiles'a değer verdiğimi ona hissettirmemeliydim.

3. Tekil Ağızdan

Lydia sabah erken kalkmış ve en güzel kıyafetlerini giyip güzel ve sade bir makyaj yapmıştı. Kendinden emin bir şekilde aynaya bakıp gülümsedi. Yüzünden dünden kalma ağlama şişlikleri vardı. Bunları kapatıcıyla yeterince kapatmaya çalışmış çok dikkatli bakılmadığı sürece farkedilmiyordu. Daha sonra çantasını alıp arabasına ilerledi arabasına bindi o sırada gözü Stiles'ın evine kaydı.

Stiles ve Malia gülüşerek ve el ele dışarı çıktılar onları görüp ne kadar sinirlensede boşa olduğunu düşünerek arabasını çalıştırdı. Ve okula doğru sürdü. Okula geldiğinde arabasından inip kendinden emin bir şekilde yürümeye başladı

. İçeri girip yürümeye başladı. Ve kantine gidip bir masaya oturdu, ders zilinin çalmasını bekledi. Sonunda çaldı ve o da sınıfa gitti.

Sınıf doluydu neredeyse tüm sınıflar bu sınıfta gibiydi. En sonunda arkalarda boş bir yer gördü ancak yanındaki oturan kişi Stilestı ki o beraber oturmak istedğii tek kişiydi. Başka bir yer de yoktu bu yüzden oraya oturmaya karar verdi ve tam oraya yönelmişken arkasından hızla gelen Malia ondan önce davrandı ve o yeri kaptı.

Bunu gören Stiles Lydia'ya yerine oturmasını teklif etti ama Lydia bunu reddetti. Lydia ayakta kalmıştı. Çok kötü hissediyodu. Tüm sınıf ayakta kalan Lydia ya bakıyordu. Ne yapıcağına bir türlü karar veremeyen Lydia sınıftan koşarak dışarı çıktı.

Hemen kızlar tuvaletinde bir kabine girip kapıyı kilitleyip ağlamaya başladı. Son günlerde yaptığı tek şey de buydu zaten. Ağlamak. Sonra birden kendinden geçti. Kendinde gibi değildi , doğru düşünemiyordu ve sanki aklını kaçırmış gibiydi hayat onun için durmuştu adeta.

Stiles
Lydia sınıftan hızlıca çıkmıştı. Onu merak edip takip etmeye başladım ağladığını farketmiştim. Kızlar tuvaletine girdi. Bende biraz bekledim belki ihtiyacını karşılıyordur diye ama nerdeyse ders bitiyordu bu nedenle onu merak edip içeri girdim. Ve girdiğim gibi şok oldum

"Lydia sen kendine naptın böyle!?"

Merhabaa :) Umarım bölümü beğenmişsinizdir.

Sizce Lydia kendine ne yaptı?

Stiles Malia'yı gerçekten seviyor mu?

Sizce Lydia'nın yazdığı notta ne yazıyordu?

Sorulara cevap verirseniz çok mutlu oluruz. Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın :)

Addicted to you [Stydia]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin