7.Bölüm:KOLYE

234 19 6
                                    



Sabah kalkıp her zamanki gibi ilk iş olarak Stiles'ın camını gözetledim perdeler çekiliydi ve görünürde bir hareketlilik yoktu. Hazırlanıp okula gittim. Bugün sınavım vardı ve bense oldukça yorgundum. Pek de çalışamamıştım doğrusu.

Sınıfa doğru ilerleyip boş bulduğum bir sıraya oturdum. Tam hoca sınav kağıtlarını dağıtırken Malia yüksek sesle "Hocam kolyem yok lütfen herkesin çantasını arar mısınız?"dedi hoca da "Sadece bir kolye için sınavı durduramam."dedi Malia da "Hocam ama o kolye benim için çok önemli büyükannemden kalma antika bir kolye lütfen bir çantaları arayın en azından."dedi bu duruma şaşırmıştım çünkü Malia'nın bir kolyeye bu kadar değer vermesini pek düşünmezdim.

Hoca sırayla herkesin çantasını aramaya başladı. Sıra bana gelene kadar kimseden çıkmadı o kolye. Kim ne yapsın o kolyeyi diye düşünürken çantamı dökünce içinden bir şey düştü. Bu Malia'nın kolyesiydi. Malia"Bu benim kolyem nasıl yaptın bunu bana Lydia?"dedi oldukça oyuncu bir kişilikle.

Tabikide ben koymadım onu.Napıyım onun uyduruk salak kolyesini ben almadım ben de ondan bin kat iyileri var. "Müdürün odasına"dedi hoca bense "Hayır gitmicem çünkü ben koymadım."dedim o sırada Malia Stiles'a koşup sarıldı ve yapmacık bir şekilde ağlamaya başladı

Göz yaşı bile akmadı. Stiles ile göz göze geldik ama o hemen gözlerini kaçırdı ve Malia'nın sarılmasına karşılık verdi. Daha sonra hoca kolumdan tuttu ve beni müdürün odasına götürdü. "Bunu neden yaptın Lydia?"dedi müdür ben de "Ben yapmadım gerçekten birisi benim çantama koymuş."dedim o sırada içeri Malia ve Stiles geldi. Malia "Niye bu kolyeyi istedin Lydia ne kadar üzüleceğimi düşünemedin mi?"dedi ben de derin bir nefes alıp "Kolyeni ben almadım Malia umrumda da değil kolyen tamam mı?"dedim o da "Ama senin çantandan çıktı ve onu sıranın üzerine bırakıp çıkmıştım hatta sınıftaki kızlardan bazıları seni o kolyeyi eline alıp bakarken görmüş."dedi ben de "Nee hayır yalan söylüyorlar senin antika bir kolyenin olduğundan haberim bile yoktu."dedim müdür de "Bu kadar yeter kamera kayıtlarına bakıcaz ve bu olayın sorumlusunu bulucaz."dedi Malia da hemen "Bence siz boş yere kendinizi yormayın yani sonuçta kolye Lydia'nın çantasından çıktı ve bu işin sorumlusu o."dedi bu kız beni delirtiyordu bir zamanlar ona acıdığıma inanamıyordum. Kız gerçekten iyi bir oyuncu doğrusu. Müdür de "Kameralara bakılacak dediysem bakılacak buna ne sen ne de başkası karışabilir."dedi
Daha sonra sınıflara dağılmamızı ve bu olayın da kamera kayıtlarına bakılana dek tartışılmamasını söyledi.

Ben de müdür odasından çıkıp kütüphaneye gittim. Kendime bir kitap seçip okumaya başladım. Kitabın daha ilk cümlesini okurken bir mırıldanma sesi duydum. Nerden geldiğini anlamak için ayağa kalkıp etrafıma bakmaya başladım. Ama burda kimse yoktu benden başka. Daha sonra arka rafa baktığımda Isaac sırtını rafa yaslamış bir halde müzik dinlep bir şeyler çiziyordu veya yazıyordu. Ona baktığımı fark edip kulaklığını çıkarttı ve "Yandan kes beni bence çok daha yakışıklı görünüyorum."dedi ukalaca ben de "Seni kestiğim filan yok sadece bir mırıltı duydum ve kimden geldiğini bulmak istedim ki zaten senmişsin bu yüzden bu sesi çıkarma çünkü şu anda gerçekten moralim çok bozuk ve beni sakinleştirebilecek tek şey kitap okumak."dedim o da gerçekten şaşkın bir yüz ifadesiyle "Noldu ki?"dedi ben de "Senin haberin yok mu ben bir antika kolye hırsızıyım."dedim o da "Ne gerçekten çaldın mı yani hem de okulda?"dedi ben de sinirle "Tabiki de hayır böyle bir şeyi asla yapmam ve neden yapıyım ki yani o aptal kolyeye ihtiyacım var sanki hem de Malia'nın kolyesine!"dedim o da "Malia mı o mu bu işin içinde?"dedi ben de "Evet de sen onu tanıyor musun ismi sanırım sana pek yabancı gelmedi?"dedim o da biraz durdu ve "Şey ismini duydum ama pek tanımıyorum yani."dedi ben de "Hımm zaten tanımak da istemezsin emin ol."dedim daha sonra Isaac'in ne yaptığına bakmak için defterine bakmaya gittim. Resim çizmiş ve gerçekten muhteşem çiziyordu. Ama çizdiği şeyler biraz tuhaftı.

Isaac onlara baktığımı anlayınca hemen defterini kapattı ve koşup gitti. Ben de oturup kitabımı okumaya başladım tam en heyecanlı yerine gelmiştim ki birinin başımda dikildiğini fark ettim. Bir okuyamadım gitti şu kitabı. Başımı kaldırınca biraz şaşkın biraz kızgın biraz da cevap bekler bir halde Stiles'ı gördüm.

Merhabalar😁😊 Umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Arkadaşlar beğeniler biraz artsın lütfen 40 kişi görüyor ama sadece 3 kişi beğeniyor lütfen beğeniler artsın ☹️
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın 😊

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Addicted to you [Stydia]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin