túžba

287 25 6
                                    

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

2016

„No dobre, rozprávaj ďalej, idem ťa počúvať." Posadila sa na zem a Liam sa zamračil.

„Vstaň! Budeš chorá!" Skríkol po nej a Jae pretočila očami.

„Prestaň sa tak správať!"Zhúkla po ňom a Liam frustrovane vydýchol.

Sedeli oproti sebe. On na posteli, opretý o stenu a ona na zemi v tureckom sede. Hľadeli na seba a Jae čakala, čo spraví.

„Myslel som si, že by som sa už mohol stať aj otcom. Vieš, viem prijať zodpovednosť a som aj dosť zodpovedný. Som naozaj dosť slušný a-"

„Bla, bla, bla, bla-"

„Prestaň!"

„Liam, je s tebou nuda. Nudím sa s tebou ako s Jackom." Pretočila očami a Liam sa zamračil.

„Kto je to?"

„Môj bývali. Bol presne tak nudný ako ty."

„Nie som nudný!" Bránil sa.

„Ale si."

„Nie som! Som veľmi zábavný! Keby si ma po-"

„Však práve, nepoznám ťa." Vydýchla. „No tvoje nudné reči mi hovoria, - naznačujú, že si nudný, ako staré čierne topánky." Liam sa zamračil pri prirovnaní.

„Tak ako by mali tvoje vysnívané topánky vyzerať?"

„Mali by byť viac farebné. Mali by mať úplne krikľavé farby ale mali by byť veľmi pohodlné!" Dvihla ukazovák. „Mali by mať každú inú šnúrku, no a druha teniska by sa mala od nej líšiť, ale mali by tvoriť pár. Ale mala by byť tiež taká krikľavá, no z iných farieb."

„A myslíš, že niekedy takú nájdeš?"

„A čo ak som našla?" Liam sa zamračil.

„Kedy?"

„A čo ak z vonka je čierna no vo vnútri je krikľavá? Čo ak som našla takú?" Zamračil sa viac.

„Som z teba úplne zmätený!" Skríkol a vydýchol si frustrovane, Jae sa zasmiala.

„Som komplikovaný človek." Smiala sa ďalej.

„Tak mi to vysvetli!"

„Nie." Pokrútila hlavou. „Radšej mi povedz svoj príbeh." Liam si znova povzdychol a začal.

„Zamiloval som sa do Cheryl, pretože som pri sebe potreboval skutočnú ženu, ktorá by ma držala na nohách. Na začiatku bola taká. Bola úžasná, dokonalá, aj viac. No nejako to teraz ide dole." Zosmutnel.

„A preto takéto vzťahy nepodporujem." Vyslovila nahlas a Liam sa na ňu zmätene pozrel.

„Prečo? Láska je nevyspytateľná." Bránil sa a Jae pokrútila hlavou.

„Láska neexistuje, ide iba o túžbu." Vydýchla a Liam sa zasmial.

„Tak asi lásku nepoznáš."

„Poznala a preto si myslím, že neexistuje." Liam sa zamračil.

„Tak povedz."

„Mala som priateľa, myslela som, že je to láska, no je to iba o túžbe. Prešla ho chuť na mňa a tak si našiel niekoho staršieho, presne ako ste vy dvaja, o desať rokov. Zatúžil po nej, preto za ňou šiel. Láska neexistuje, to si vymýšľame len my v našich hlavách." Poťukala sa si po hlave.

„To je taká debilina, len žiarliš, že si vybral ju." Smial sa a Jae sa len uchechtla.

„Prečo si bol s tvojou bývalou, ako sa volala?" Dvihla obočie a hľadela na neho.

„Lebo som ju ľúbil?"

„Tak prečo ju neľúbiš aj teraz? Prečo si teraz so Cheryl?" Liam sa zamračil.

„Lebo tá láska prešla?"

„Ako sa môže len tak vypariť?" Oponovala. „Však ako všetci hovoria, láska trvá navždy." Liam ostal úplne zmätený. „Bola to iba túžba Liam. Chcel si ju, túžil si po nej, no prešla túžba a tak si si našiel niekoho iného."

Liam ju nemo sledoval. Jae už povedala všetko, čo chcela a tak sa postavila.

„Idem spať, daj mi kľúče."

„Kde ideš?!"

„Do auta?"

„Prečo?"

„Čo ak ma znásilníš?" Liam sa začal smiať ale Jae hľadela na neho s dvihnutým obočím a tak sa prestaň smiať.

„Robím si prdel." Zasmiala sa. „Môžem si niečo požičať? Na spanie?" Dvihla obočie.

„Hej."

A tak si vybrala tričko a utekala sa prezliecť na vécko, Liam si dal dole nohavice a tričko tiež hodil na zem a ľahol si do postele. Jae pricupitala k posteli iba v jeho tričku a nohavičkách. Veci si položila na zem vedľa postele a ľahla si.

„Dobrú noc?"

„Dobrú."

A v Liamovej hlave začalo štrotovať v tom okamihu, ako sa zhaslo. 

________________________

Takže nová :D pre tento deň :D zajtra bude ďalšia :D komenty a vote potešia ! ♥ - M 

Taxi [L.P.] ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant