odchod

232 25 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


2016

Jae ostala smutná, keď pochopila, že Liam odchádza. A tak sa spratala do izby a vzala Liamove veci, ktoré mu začala ukladať do jeho tašky. Vyzliekla si dokonca aj jeho tričko, ktoré mala na sebe a uložila ho do tašky.

Nechcela ho už ani vidieť, dokonca ho nechcela ani cítiť a tak, keď mu dobalila veci, vydala sa do sprchy, kde sa zamkla. Keď bola pod tečúcou vodou, rozplakala sa.

Znova naletela mužovi. Znova bola ona tá naivná. Znova nechala vyhrať chlapa, ktorý ju dostal do postele. Cítila sa taká zneužitá, že to potrebovala zo seba dostať a tak vzala špongiu, na ktorú si dala sprchový a začala si šúchať pokožku...

On sa vrátil do spálne, už nemal úsmev, no keď si predstavil, že Jae leží ešte v posteli, tak sa mu úsmev vrátil na pery. No bohužiaľ mýlil sa. Jae v posteli nebola, no na posteli ho čakalo prekvapenie, v podobe jeho tašky, ktorá bola plná jeho veci.

Nechápal to, no pochopil. Ona počula rozhovor, bolo mu to ľúto, chcel jej to vysvetliť, no keď si pozrel tú tašku pochopil... Jae asi o neho nemá taký záujem, aký má on o ňu. A tak si vzal z tašky nohavice a tričko, - prvé veci, čo boli po ruke a s taškou vyšiel do obývačky, kde počkal Jae.

Jae o pól hodinu vyšla zo spálne a venovala Liamovi neutrálny pohľad.

„Odveziem ťa na letisko." Povedala tak chladno, že mu až zimomriavky prebehli po chrbte.

„Okay." Prikývol a už si bral veci, - tašku a gitaru na ktorej mu ešte včera Jae hrala.

Bez slova prešli dole k autu. Presne tak prebehla aj cesta.

Keď boli na letisku, nikto nič nepovedal. Len Liam vytiahol peňaženku odkiaľ vybral niekoľko peňazí, - bolo ich viac než dosť a položil ich k ručnej páke. Jae hľadela pred seba. Nedokázala sa na neho ani len pozrieť, aj keď moc po tom túžila, - no zdržala sa.

Liam si vzal veci a odišiel. Na letisku ho čakalo jeho súkromné lietadlo. Keď v ňom sedel, tak sa začal babrať v mobile, až dokým sám od seba nenašiel jej číslo a písal...

V tej chvíli, ako odišiel Jae sa znova rozplakala. Vzala si peniaze, ktoré položila to peňaženky a zrak presunula k rádiu, aby si pustila pesničky, no vtom jej do očí vošiel pohľad na mobil, ktorý vytiahla a prsty jej samé našli jeho číslo a písala...

Smsky, ktoré odoslali, prišili v tom presnom okamihu, keď ju posielal ten druhý... Jednoducho patrili k sebe.

Liam: Prisahám, že sa vrátim a dokážem ti, že láska skutočne existuje.

Jae: Moje telo túži po tebe, presne ako to tvoje. Myslím, že som našla svoje topánky.

Taxi [L.P.] ✔Where stories live. Discover now