Din perspectiva lui Bihter.
Azi e cea mai rea zi din viata mea!Mama m-a obligat sa ma casatoresc cu Adnan,fiindca e bogat.Dar,chestia e ca mie nu-mi place de el.Il urasc.Are 50 de ani! E mai mare decat mine cu 25 de ani.Nu pot sa indur asa ceva.Sa-mi sacrific tineretea...In ciuda protesteleor mele si ale lui Pelin,sora mea,care s-a maritat din dragoste,tot nu s-a mai imbunat...Dar pur si simplu nu pot sa fac asta.Mi-e scarba!Mereu am vrut sa ma casatoresc cu cineva de aceeasi varsta cu mine.Si partea ciudata e ca am auzit ca are si doi copii.Fata e la facultate si o cheama Nihal,iar baiatul e in clasa a 9 a si il cheama Bulent.Sper sa ma inteleg cu ei si sa ma accepte asa cum sunt.Normal ca lui ii convine.Doar se marita cu o prospatura.Dar mie imi convine?Ei bine,nu.Firdevs(mama) mereu m-a folosit ca sa ajunga la bani.E nebuna dupa bani...Si poate sa faca asta,sacrificandu-si propria fata,fara sa ezite niciun pic...Asa e Firdevs.
Si cam asta e tot despre mine.Am ratat ceva?Cred ca nu.Stiu doar ca o sa am o viata mizerabila ca si mama care nu s-a maritat cu tata din dragoste,ci pentru averea lui.Acum ca el a murit,averea ne-a fost data noua.Nu ma încălzește cu nimic averea,daca tata nu mai e tot degeaba.El era singurul care ma intelegea cu adevarat.Daca ar fi fost in viata sunt sigur ca n-ar fi acceptat nici in ruptul capului sa ma casatoresc cu Adnan.Atunci probabil ca as fi fost salvată.Oare va exista cineva care sa ma faca fericita?Fiindca Adnan sigur nu mă va faceLa media am pus genericul cartii.Si in pozele de mai sus sunt Bihter,Behlül Adnan si in ultima e si Nihal.
CITEȘTI
Iubire ascunsa
RomanceIn aceasta carte este vorba despre o iubire imposibila.O fata saraca pe nume Bihter se indragosteste de nepotul unui bogatas.Pe acesta il cheama Behlul.Aceasta se casatoreste cu unchiul lui,Adnan,fiindca era mai bogat decat el.Cu toate astea,ea nu...