Capitolul 5

145 2 0
                                    

Din perspectiva lui Bihter
Un lucru e cert.Amandoi ne jucam cu focul.Oare sunt pregatita sa fac acest mare pas?Nu sunt sigura...Chiar daca suntem atrasi unul de celalalt ar trebui sa avem o relatie secreta-o iubire ascunsa-nimeni n-ar trebui sa stie de asta,nici macar mama care deja a inceput sa banuiasca ceva,desi nici macar nu suntem impreuna
Deodată,aud pe cineva batand la usa.O deschid si sunt surprinsa sa-l vad pe Behlül intrand si zambindu-mi
-Ce cauti aici?il intreb eu uimita
-Imi era foarte dor de tine si voiam sa te vad cu orice pret,spuse el,apropiindu-se de mine,fiindca vedea ca eu ma indepartam de el.Ma impiedic si cad direct in pat,iar el cade peste mine,insa nu mă săruta.Asteapta aprobarea mea.
-Iubita mea,doar a mea
-Behlül,nu-mi place.Se pare ca ne jucam cu focul.Daca ne vede cineva?
-Stai linistita.Am inchis usa.Nu ne vede nimeni,imi explica el
Rasuflu usurata,iar el se joaca .Deodata,aud un alt ciocanit in usa.Era mama.O puteam recunoaste dintr-o mie.
-Bihter,esti aici?
Amândoi inghetam amândoi,dar suntem tot in pat,unul peste altul
-Repede,ascunde-te sub pat,ii soptesc eu
Acesta se ascunde sub pat repede
-Iubito,de ce ai inchis usa?ma intreba mama.
Ii deschid usa,iar ea intra
-Pai,ma schimbam si nu voiam sa intre nimeni peste mine,din greseala,ii zic eu mintind
-Aaa,bine.M-ai speriat,sa stii.Pentru moment am crezut ca esti cu Behlül si va faceti de cap in camera ta.Apropo,sa nu te mai vad niciodata aproape de Behlül,ok?Fiindca Adnan o sa-si dea seama ca aveti o relatie
-Dar nu avem nicio relatie,murmur eu
-Mai bine,zise ea,apoi pleca
Behlül iese de sub pat si ma intreaba:
-Chiar nu vrei sa avem nicio relatie?ma intreaba acesta,apropiindu-se de mine si mangaindu-mi obrazul
-Ba da,dar e prea periculos.Daca va afla Adnan ne va alunga pe amandoi din vila,ii zic eu speriata
-Nu te ingrijora,totul o sa fie bine.O sa fac in asa fel,incat nimeni n-o sa afle.Te asigur,zise el si ma lua in brate.De data asta nu-l resping si ii raspund la imbratisare.Stam imbratisati asa cateva minute bune,apoi el pleaca,si isi ia ramas bun de la mine,pupandu-ma pe obraz,luandu-ma astfel prin surprindere.Stiu ca ma joc cu focul,dar chiar imi place de Behlül.Are aceeasi varsta ca si mine si in plus e chipes si inalt si bine facut.Si muschii aia!Vreau sa-i ating.A fost o greseala cand m-am maritat cu Adnan.Pur si simplu nu-i de mine.Dar cu Behlül e diferit.Simt asta.In plus,amandoi suntem atrasi unul de altul.Nu putem rezista tentatiei de a ne atinge sau de a nu ne saruta..Chiar daca a incercat de multe ori sa ma sarute,eu l-am respins,desi,cu greu..De multe ori voiam sa-i simt buzele peste ale mele si sa-l ating...
Era ora 8.Cobor la masa si ma asez,ca de obicei langa Adnan,iar Behlül se pune in fata mea,facandu-mi ochi dulci si zambindu-mi.Daca Adnan vede asta sigur se va infuria.Ma uit la Adnan si observ ca nu zice nimic,fiind preocupat de mancare.Ce bine ca n-a vazut!Simt cum Behlül imi atinge piciorul pe sub masa,făcându-ma sa zâmbesc usor,luandu-ma prin surprindere.
Ii soptesc sa nu ma mai atinga ca ne vede Adnan si se prinde si el imediat inceteaza.Ma ridic de la masa,iar Behlül vine dupa mine
-De ce ma tot urmaresti?
-Scuze,doar ca nu pot sta departe de tine,isi zise el,aparandu-se
-Nu mai vreau sa stau niciun minut departe de tine...Vrei sa fim impreuna?
-Da,dar e riscant.Daca ne vede cineva?
-Daca o sa avem grija n-o sa ne vada nimeni.Iti garantez,imi zise el zambindu-mi.
-Dar nu pot sa traiesc in tensiune in fiecare zi,murmur eu
-Iubito,va trebui,daca vrei sa fim impreuna, imi sopti el la ureche
Oftez usor si nu mai zic nimic.Ii zic noapte buna lui Behlül,pupandu-l pe obraz,apoi ma duc in camera mea si adorm pe loc.Peste ceva timp aud usa deschizandu-se.Era Adnan care s-a asezat in pat,langa mine,luandu-ma in brate.Nu mai suport nicio zi sa stau langa el.M-am saturat!Langa Behlül e diferit.Cand sunt cu el simt ca zbor.
Din perspectiva lui Behlül
In seara asta nu prea am putut dormi.Ma gandeam mereu la Bihter si la cum ar fi daca am fi impreuna...daca ne-am ascunde relatia de ceilalti fara sa afle ceilalti,fara sa afle unchiul.Cred ca ar fi posibil,dar ar trebui sa fim foarte atentie.In plus,nu resist fara sa n-o ating sau fara sa n-o sarut.Sunt atras de ea,iar ea este atrasa de mine,insa simt cum se abtine cu greu sa nu ma sarute....Eu nu mai rezist.Simt ca peste putin timp nu ma voi putea abtine si o voi saruta...Poate chiar mai mult.Ma simt dominat de ea si de atractia pe care o am pentru ea.Chiar o plac,foarte mult.Indiferent in ce ar fi imbracata e foarte frumoasa.In rochii,blugii,tricou,fusta,cu tocuri,conversi,cu parul ei negru ca spicele de grau care se revarsa intr-o mie de bucle ondulate peste spatele ei,cu parul prins in coada care ii gadila gatul delicat...Si ochii aceia verzi sunt irezistibili.Ma topesc pe loc de fiecare data cand ma priveste....De fiecare data cand imi zambeste...Si buzele acelea rozalii si pline ma tenteaza sa i le sarut.E asa de frumoasa.Nu am mai simtit niciodata emotii mai intense pentru o fata de cand a aparut ea.Nu pot gandi,nu pot dormi, nu pot manca.Ma gandesc mereu la Bihter.Nu mi-o pot scoate din cap.Nu-mi pot scoate din cap zambetul ei,parul ei,buzele,totul imi vine in minte....Oare m-am indragostit de Bihter?
To be continued....

Iubire ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum