Capitolul 13

111 2 0
                                    

Din perspectiva lui Beşir
Intr-adevar,am fost foarte surprins sa-i vad pe Behlül si Bihter sarutandu-se.Atat de surprins,incat m-am lovit de o vază cu flori si am spart-o in mii de bucatele.Totusi,i-am filmat cu camera in timp ce se sarutau.Aveam de gand sa-i arat asta domnului Adnan,dar nu acum.Poate mai incolo.Cand au auzit vaza spargandu-se si-au indreptat speriati atentia spre mine si m-au vazut.Pareau amandoi surprinsi.Nu zic nimic,spunandu-le ca nu-i voi spune nimic domnului Adnan deocamdata si ca ar trebui sa aiba mai mult grija.Acestia imi multumesc.Plec,lasandu-i abatuti pe cei doi.
Din perspectiva lui Bihter
-Behlül,ce ne facem?Beşir ne-a vazut.Sigur ne va spune lui Adnan,zic eu speriata
-Nu-ti face griji,iubito.Sunt sigur ca nu-i va spune nimanui.Il cunosc pe Beşir de mic.E un baiat bun,imi explica el
-Dar l-am vazut filmandu-ne cu camera.Sigur ii va arata asta lui Adnan,zic eu ingrijorata
-In cazul asta nu mai putem face nimic,decat sa-l oprim si sa-l convingem sa nu-i arate filmarea.Sau,daca afla,fugim impreuna.Ce zici de asta?ma intreba el zambind
-Ce idee nebuneasca!Dar imi place!Sunt de acord,zic eu zambindu-i inapoi.
-Bine,hai sa mergem in camera mea,imi zise el si ma lua de mana,tragandu-ma dupa el
Acolo,ma tranteste pe pat si se pune peste mine,sarutandu-ma pasional.Il sarut pasional,dandu-i tricoul jos de pe el.Acesta imi da jos tricoul si pantalonii,iar eu ii dau jos tot pantalonii.Acum doar cateva bucati de material ne mai despărțeau.El a ramas in boxeri,iar eu in sutien si chiloti.Ii sarut patratelele,simtind cum spatele lui se incordeaza.Ne sarutam incontinuu,iar el coboara cu buzele mai jos spre gatul meu,pe sani,apoi pe abdomen si iar spre buze.Ne satisfaceam reciproc.Cand nicio bucata de material nu ne mai despărțea ma patrunde incet,scotand un geamat de durere in urechea lui.Acesta imi zambeste pervers,apoi continua aceleasi miscari de du-te vino inainte si inapoi.Peste cateva ore,adormim amandoi veseli.Behlül ma tine in brate.Asta a fost cea mai minunata seara din viata mea,fiindca am facut dragoste cu iubitul meu.Ce poate fi mai minunat de atat?
-Te iubesc,imi zise el zambindu-mi si sarutandu-ma protector pe frunte
-Si eu te iubesc,ii zic eu zambindu-i si sarutandu-l
Deodata,cineva bate la usa.Era Nihal.
-Behlül,de ce ai usa inchisa?Pot sa intru?il intreaba aceasta
To be continued....

Iubire ascunsaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum