Din perspectiva lui Nihal
Exact in momentul in care ma plimbam dau cu ochii de Behlül care era cu Bihter.Parea fericit.
-Ce faci,pustoaico?ma intreba Behlül zambindu-mi si ciufulindu-mi parul
Urasc cand face asta.Mereu m-a tratat ca pe un copil.Acum simt ca e momentul perfect sa schimb asta.
-Bine...Behlül,pot sa vorbesc putin cu tine?il intreb eu
Observ cum Bihter se indeparteaza,lasandu-ne singuri.
-Sigur.Ce s-a intamplat?ma intreaba el curios
-Chestia e....ca imi place de tine,spun eu ezitand un pic
Il privesc si observ ca era din cale afara de surprins.Clar,nu se astepta la asta.
Din perspectiva lui Bihter
Ma ascund dupa vila,ascultandu-le conversatia.Am auzit tot.Faptul ca Nihal i-a spus lui Behlül ca il place a fost ca un soc pentru mine.Chiar nu ma asteptam la asta.Simt un fel de gelozie zvarcolindu-se in interiorul meu.Nu-mi place ca se da asa la iubitul meu.Mai ales ca e fiica mea vitrega.Mi se pare practic imposibil sa fie indragostita de verisorul ei.
-Uite,ce e Nihal.Mereu te-am vazut ca pe o verisoara si nimic mai mult...Nu te plac in felul ala...Si treaba e ca am o iubita.Pe ea o iubesc,ii explica el
-Bine,inteleg.Macar am zis ce am pe suflet,zise ea,parand un pic dezamagita,insa ii zambeste fals
-Ma bucur.Acum sa uitam tot ce s-a intamplat,ok?o intreba el zambind.
-Bine,ii raspunse ea zambindu-i fals.
Apoi pleca si se abtinu sa nu plângă.Imi parea rau pentru ea.Sincer.Insa nu puteam sa fac nimic... :( Behlül e doar al meu si doar pe mine ma iubeste.
-Din intamplare v-am auzit conversatia.Chiar nu ma asteptam sa-ti spuna ca te place,ii zic eu
-Nici eu nu ma asteptam la asta.
-Cand ti-a zis ca te place am simtit o urma de gelozie
-E normal sa fii geloasa.Si eu sunt de fiecare data cand erai cu unchiul.Stii doar ca am ochii pentru tine,nu?ma intreaba aceasta zambindu-mi si sarutandu-ma intens
-Stiu,ii zic eu zambindu-i inapoi si raspunzandu-i la sarut.
-Mua,-zicem noi la unison
Asa s-a auzit cand ne sarutam
-Sper ca nu ne-a vazut cineva,ii zic eu
-Stai linistita.Nu ne-a vazut nimeni,imi zise el facandu-mi cu ochiul si zambindu-mi
-Hai sa mergem in casa.S-a facut cam frig.In plus e trecut de miezul noptii,ii sugerez eu
-Bine,hai sa mergem,imi zise el,luandu-ma de mana.Inainte de a intra in camera ma saruta lung pe furis,nimerind ca eu sa am mana pe clanta.Apoi imi ureaza noapte bună,zambindu-mi.Apas pe clanta,furisindu-ma in camera.Aveam inima cat un purice.Din fericire,Adnan dormea,asa ca nu m-a auzit.M-am pus in pat si am adormit pe loc.
Dimineata urmatoare m-am trezit plina de viata si cu zambetul pe buze.Probabil,motivul acestei fericiri era Behlül,si nu Adnan.El ma face intotdeauna fericita.Il iubesc asa de mult!De-abia astept sa-l vad azi.
Din perspectiva lui Behlül
De-abia astept s-o vad pe Bihter.Ea e cea care ma face fericit.M-am trezit mai devreme doar ca s-o vad.Ma dau putin cu parfum si imi fac freza cu gel.Imi iau o camasa albastra care se asorta cu ochii mei ,cu niste jensi scurti tot albastri si ma incalt in pantofii mei negri preferati.Erau destul de comozi.Deschid usa camerei mele,lasand sa se imprastie parful meu si ies din camera cu zambetul pe buze.Eram fericit ca in sfarsit am gasit pe cineva care sa ma iubească pentru cine sunt,nu pentru banii mei.Si chiar daca e matusa mea vitrega,nu-mi pasă.Ne-am îndrăgostit unul de altul neintentionat.S-a intamplat.E normal sa ne indragostim la varsta asta si sa simtim pasiune.Avem amandoi 25 de ani.Dar oare aceasta iubire e imposibila?Daca da,sper ca aceasta iubire ascunsa sa nu se mai termine niciodata si sa nu fim descoperiti.Sper doar ca Beşir sa nu trimita filmarea unchiului.
To be continued...
CITEȘTI
Iubire ascunsa
RomanceIn aceasta carte este vorba despre o iubire imposibila.O fata saraca pe nume Bihter se indragosteste de nepotul unui bogatas.Pe acesta il cheama Behlul.Aceasta se casatoreste cu unchiul lui,Adnan,fiindca era mai bogat decat el.Cu toate astea,ea nu...