1.BÖLÜM EV PARTİSİ

13 2 0
                                    

Sevgili Günlük bugün cok guzel bir gun cunku grubumdaki arkadaslarim bana gelicek ve evimde parti vericez.Annemler ilk defa evde partiye izin verdi sasirtici bir durum dogrusu.Ha bu arada biz yaz tatilindeyiz ondan dolayi okula gitmiyoruz neyse gelelim parti hazirliklarina ; cips alindi cupkake 'de hazir cerezlerdende aldim .Tamamdir ya partide olabilecek her seyi aldim.Aaaa bi dakka icecekleri unuttum dedim ve tellaslandim hemen bakkala kosup;kola gazoz ve fanta alip eve dondum alt lata yani bizim bodrum katina inip orayi hazirladim cunku orada yapicaktik partiyi esyalarin hepsini alt kata goturdum ve partiyi hazirladim susleride yaptim simdi sadece Gamzeyi Berki ve Isoyu beklemek kaldi.Ama tabiki korku filminide almayi unutmadim ve bodrumdaki televizyonuda film icin ayarladim bu arada Gamze Berk ve Iso burda kalcaklar parti yapmisken tam olsun dedik onlarda geldi.Hepimiz cok heycanliydik ve iceceklerimizi icmeye ve aburcuburlarimizi yemeye basladik biraz da sohbet ettik ve sonunda aburcuburlarda sohbette bitti.Gamzeyle ben esyalari toparladik ve patlamis misir hazirladik film icin.Film izedikten sonra yatmak zorunda kalicaz cunku annemler ustte uyucaklarmis hemen Gamzeyle birlikte iceri girdik.Iso ve Berk oo misir gelis dediler ve ffilmi actilar.Tam bitmek uzereyken ve benle Gamze korkudan oluyoken sonda bir sey firladi.Erkekler guldu fakat ben ve Gamze Wasted olduk ama sonra yattik fakat yatarken korktuk Gamzeyle bi baktik Iso ve Ber uyumus bende Gamzeye bosver uyuyalim artik dedim Gamzede tamam dedi ve biz o gece cok guzel bir sekilde uyuduk. OKUMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN :)

YENİ GÜNLÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin