Sevgili Gunluk cok mutluyum cunku iyiyim yataktan kalktim ve Ber ile artik iliskiye girdim.Fakat tek kotuluk serumla gezmek durumdayim ama yinede mutluyum.Bugun asagiya indim ve berk Iso ile Gamzeyi gordum mutlu oldular beni gorunce ve hemen oturttular.Konustuk filan Iso ve Gamzenin sew oldugunu ogrendim ve cildirdim.Baya konusmusuz birbirimizi ozledigimiz icin saate bi baktik saat aksam olmus Iso ve Gamze evlerine gitti.Berk beni evime goturdu sonra oda evine gitti.Yemegimi yedim agrim coktu ondan dolayi hemen uzandi annem ise serum takti agrim icin sonra hemen uykuya daldim.Sabah oldugunda Berk olayindan dolayi cok mutluydum hemen annemi cagirdim bana giyinmemde yardimci oldu sonra kahvaltimi yapip dikkatli bir sekilde asagiya indim.Berk bana gul yapraklariyla yol yapmis.Sonuna varinca bir dev ekran vardi bide sandalye sandalyeye oturdum dev ekran acildi Iso Gamze ve Berkle videolarimizi izledim cok guzeldi ve cok guldum.Videolar bitince Berk cikti ve onumde egilip benimle cikar misin dedi ben orda soktan bayilabilirdim sonra Gamze ve Iso cikti ve evet diye bagirdilar bende evet dedim.Cok mutluydum Isoda Gamzeye cikma teklifi etti ve Gamzede evet dedi.Saat besti ondan dolayi hizli hizli dolasmaya basladik arkamizda Gamze ve Iso onde biz ben Berkten destek aliyodum cunku cok az basim donuyodu.Saat altiya kadar dolastik sonra yani saat alti olunca hemen eve gittik vedalastik hepimiz ve evlerimize dagildik.Eve gidince dunku gibi aksam yemegimi yedim ve yatagima yattim.Bu arada anneme her seyi anlattim ve oda mutlu oldu.Ben yatakta hep bugunku guzel zamanlarimizi hatirladim ve uykuya daldim.Biliyordum gunlerin cabucak gectigini ama biz birbirlerimizle vakit gecirdikten sonra saate bakiyoruz saat aksam oluya ne salakca bir sey bu zaman ya sinir oluyorum en guzel zamanlarda oluyo bide ya neyse sanada iyi geceler gunluk.ARKADASLAR KITABIMI OKUMAYI VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN SIZI SEVIYORUM BB YARIN YENI HIKAYE GELICEK :) Not;Avataria oyununu sevenler icin kitap yazicam onuda okumayi unutmayinnnn :) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ GÜNLÜĞÜM
Teen FictionSevgili günlük bugün seni ilk yazışım çünkü annem yeni aldı seni benim adım Buket hayatım kısaca berbat neden mi evde hep ablamı haklı bulurlar ve benimde düşüncem hiç doğru bulunmaz ondan ailede en küçük insanları anlayabiliyorum. Beni sadece mutlu...