Sevgili Gunluk dunku olaydan sonra kalktim yatagimdan ve kendii duzenledim Gamzeyle asagida bulusucaktik.Birden pencereden Gamzeden bagiris sesi duydum hemen kosarak asagiya indim ve biide ne goreyim Berk ve Mertcan kavga ediyorlardi hemen araya girdim ve bagirarak ya siz ne yapiyosunuz durun artik dedim Iso Berki Gamze ise Mertcani tuttu ve ben onlara yuh artik ya yeter bir daha benim yuzumu goremiyceksiniz dedim ve sahile kosmaya basladim arkamdanda Berk kosturmaya basladi.Sahile vardim ve tam denizin oraya oturdum arkamda ise Berk beni izliyodu kafam cok yorgundu birden sinirden basim dondo ve denize dustum ben fazla yuzebilen birisi degilim ondan dolayi bogulddum arkamdanda Berk atladi beni cikardi ama ben bir turlu uyanamadim beni hastaneye goturdu ve Gamze ile Isoyu cagirdi.Beni doktor muayne etti ve kafami tasa carmisim denizdeyken ondan dolayi uyanamamisim beynimin rontgen cektirilmesi lazimmis rontgene girdim.Beynimde daha onceden buyumus bir tumor varmis ve ameliyata girmem lazimmis.Annem ve babamda gelmis doktor onlarla konusmus ve ben ameliyata girmeye hazirlaniyordum bu arada uyanmistim sonra Gamze Berk Iso annem ve babama el salladim ve ameliyata girdim.Bi sure sonra ciktim ve iyi oldugumu soyledi doktor fakat narkozdan dolayi gec uyanacagimi soyledi.Aksam olmustu ve Iso ile Gizemi annem gondermis.Aslinda Berkide gitsin istemis cunku annesi merak eder diye fakat Berk gitmemis yanima oturmus ve orda sadece oturup beni izlemis.Ben gece yarisi uyandim fakat annem babam ve Berk uyudugu icin geri uyumayi tercih ettim.Fakat biraz susamistim kalkmayi denedim ama basim dondugu icin yere dustum annem ve babam disarda oldugu icin beni duymadilar fakat Berk yanimda oldugu icin uyandi ve beni kaldirdi neden kalktin dedi ve ben onla hic konusmadim.Berk tamam neden konusmadigini biliyorum ama beni affet lutfen dedi bende kiyamadim tamam affettim dedi ve Ber yanagimdan optu.Sonra beni kaldirddi ve ikimiz su icmeye gittik ictik ve geldik iyigeceler dedik birbirimize ve uyuduk elimi birisi tutdugunu fark ettim megersem Berk tutmus.Su anda biz neyiz anlamadim salak oldum bu haraketlerden sonra.Yarin oldu ve taburcu olma vaktim geldi Berk annem ve babam beni arabayla eve goturduler.Annem ve babam yatmaya gitti.Berk serumumu takti ve yanima oturdu sacimi oksuyordu uyudum oda yorgunluktan uyudu.YARIN YENISI GELICEK YORUM ATMAYI VE OKUMAYI UNUTMAYIN :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ GÜNLÜĞÜM
Ficção AdolescenteSevgili günlük bugün seni ilk yazışım çünkü annem yeni aldı seni benim adım Buket hayatım kısaca berbat neden mi evde hep ablamı haklı bulurlar ve benimde düşüncem hiç doğru bulunmaz ondan ailede en küçük insanları anlayabiliyorum. Beni sadece mutlu...