Časť 1.

22 0 0
                                    

"Nie mami nezomieraj prosím! Ľúbim ťa!" -to boli posledné slová ktoré som povedala mojej mame...keď si spomeniem ako som sa s ňou stále hádala a teraz tu nie je..Bože ako mi veľmi chýba! Bol čas vstávať..musela som vstávať o pól štvrtej kvôli tomu že mi o 06:00 letí lietadlo do New Yorku. Viem pre niekoho možno krásny sen odísť z malej dedinky v Anglicku ale pre mňa nie. Od malička som samotárka..nikto sa so mnou nikdy nerozprával a ak sa aj pokúsil nebolo to možné.Nenašli sme spoločnú tému. Zatiaľ čo oni hovorili o 1D a Justinovi Bieberovi, ja som vždy milovala Oliho Sykesa a Andyho Biersacka. Boli to moje lásky. Vždy som nenávidela tie rúžové blondíny čo si o sebe myslia aké sú cool, ked nosia výstrihy po brucho, krátke sukne a sú zmaľované viac ako veľkonočné vajce. A niečo o mne? Nie je čo povedať. Mám 17, som celkom v pohode. Teda pre tých ktorý mi rozumejú. Napríklad moja nevlastná sestra je čistá Belieberka či čo to. Nenávidím ju. Vždy ked poviem že je kokot alebo nevie spievať povie že len závidím. A čo mám závidieť? Jeho teplý hlas a milióny mokrých 13-tek? Nie vdaka. Nejako som sa postavila. Šla som do kúpeľne a dala som si nahriať žehličku. Možno bol dôvod prečo sa so mnou ostatný ľudia nebavili ten že mám modré vlasy. Aj ked je to zvláštne. Dala som si špirálu, lesk a bola som namaľovaná. Nič zložité. Obliekla som si obyčajné čierne legíny a tielko s nápisom "Wild child" a k tomu čierne Converse. Bola som hotová. Zobrala som si  svoje kufre a zavolala taxík.  Ked som vystúpila nastúpila som na lietadlo do New Yorku.  Sadla som si a pustila pesničku "In The End" a v kľude som zaspala.

O niekoľko hodín neskôr:

"Slečna, vstávajte, lietadlo pristáva."- zobudila ma letuškaOtvorila som oči a videla som Sochu slobody. Vystúpila som z lietadla a v hale som videla nejakých 4 chlapov čo mali veľké karty a na každej bolo napísané jedno písmenko z môjho mena. Veľkými modrými písmenami tam bolo napísané "Mell". BOlo to pekné.  Hned potom ma čqkal otec s tým ako som vyrástla, ako sa mám, aký bol let, proste o ničom..Nasadla som do jeho bielej limuzíny. Nebola som zvyknutá na luxus. Nemala som ani len mobil. Bol mi na nič. Tak že pre mňa bol luxus niečo po čom som netúžila. Ked som prišla "domov" videla som dokonalú vilu. Mala 3 poschodia, veľkú záhradu, bazén, výrivku a saunu. Beriem spať to že som napísala že sa mi Nepáči luxus..myslím že to tu nebude celkom zlé!  Otec mi ukázal moju izbu. Bola krásna! Steny boli čierne a strop bol fialový. V strede bola obrovská posteľ s čiernymi návliečkami a fialovými vankúšmi a nábytok bol biely. Bola tam aj telka čo bol pre mňa nezvyk. Otec mi ukázal dom, predstavil jeho priateľku a  jej syna a potom som sa išla vybaliť. Išla som do sprchy. Bolo to úžasné cítiť, že vám niečo tak jemné a nežné steká po koži. Po hodine sprchovania som vyliezla zo sprchy.  Vošla som do izby a videla tam nejakého chlapca. Mal hnedé vlasy a mal tie najkrajšie oči na celom svete. Rozhodne musím zistiť kto to je!

 

Prepáčte že bola taká zvlášna anudná, no časom to bude lepšie, ved to poznáte, začiatky. :DD Prepáčte za gramatické chyby. :) -Emy

I hate my loveKde žijí příběhy. Začni objevovat