Bolo 6 hodín a niekto zaklopal na moje dvere. Bol to Justin.
M: "Chod preč."J: "Spravil som niečo?"
M: "Áno, spoznal si ma."
Postavila som sa a ukázala som dvere. On však podišiel ku mne a pobozkal ma. Dala som mu facku a vyhodila som ho. O ár minúť prišli chalani a my sme mohli vyraziť. Šli sme pešo preto že by sa nám neoplatilo ísť autom. Prišli sme tam na zahriatie sme si dali pohárik vodky. V tom si ku mne prisadol nejakí chalan.
"Ahoj som Jake možem si prisadnúť?"
"Som Mell. Jasné."
Ešte dlho sme sa rozprávali ale väčšinu rozprával on lebo ja som nemala na nič náladu.
"Tak ja už pôjdem Jake, ešte sa niekedy uvidíme, pá."
Už som bola skoro doma a v tom mi spadli kľúče a tak som sa po ne zdvihla. No na krku som ucítila niečo studené a železné.
"Moja ak nechceš zdochnúť tak sa o nič nepokúšaj!"
Odpadla som..Zobudila som sa v nejakej pivnici. Mala som pachuť krvi na jazyku. Bola som priviazaná na kovovej stoličke...počítala som skundy, minúty, hodiny..v tom som počula nejakí hlas znelo to ako Jake..
"Drake, je dole v pivnici pod sa na ňu pozrieť a na cene sa dohodneme!"
Potom som počula ako ide niekto po schodoch a vtom niekto zažal. Bála som sa. Chcela som ísť domov.
D:"No jake, dnes si sa prekonal! Dám ti za ňi melón."
J:"No tak toto nepojde chlape, bud 5 alebo nič!"
D:"Sorry Jake.."
Ozvala sa rana...Jakovi vystelil mozog z hlavy.
"No tak, maličká, už je dobre."
Povedal..musím sa odtiaľto dostať.