Časť 2.

15 1 0
                                    

"Prepáč, potrebuješ niečo?" -povedala som a letmo sa usmiala

"Ježiš, prepáč nevedel som že si už tu." -povedal a ja som sledovala každý jeho pohyb. Jeho pohyby boli také dokonalé ako keby ani neboli ľudské..

"To je v pohode. Ja som Mell a ty?"- pri vyslovovaní môjho mena som trošku koktala..

"Som Justin." -povedal a v tom sa otočil. Bože môj len toto nie, prečo je v mojej izbe nechutný Bieber?

"No ak dovolíš možeš ísť?"-povedala som a ukázala som na dvere. Odišiel. Posratý Bieber! Prečo musel byť tu, dnes a v mojej izbe?! Iné dievčatá by z neho už boli hotové presne tak, ako moja segra tak prečo nebol s ňou? Ďalej som nad tým nerozmýšľala. Zobrala som si nový notebook. Aby som nezabudla os otca som dostala ešte iPhone 5. Uvidíme či sa s ním naučím robiť. :D Nudila som sa a tak som si spravila nový účet na Asku, Facebooku, Twitteri a pod. Možno ak sa zatra v škole objaví niekto to by sa mi páčil, aby som získla jeho FB a možno aj číslo. xD Obliekla som si pyžamo a ľahla do postele a bola som na YT. V tom mi od niekoho zablikala žiadosť. "Justin Bieber" . Čo ten zase chce?!  NO nič prímem ho a ked budeš otravný bloknem ho. No hned potom ako som si ho pridala mi začal lajkovať fotky a prišli mi žiadosti od ľudí ktorých som vôbec nepoznala. Ked že som v profiloch videla "New York High School" mi došlo, že to budú pravdepodobne moji spolužiaci. Tak som si ich popridávala. Mala som 195 žiadostí len zato, že som si pridala Biebra, a že mi lajkol nejaké fotky? WTF? Potom mi došlo že mi Bieber napísal.

J:"Čau baby, ako sa máš? ;* Dúfam že už si oblečená! xD"

M: "Čauko Bieber, a baby hovor niekomu inému. No mala som sa dobre ale potom som zistila že chodíš pravdepodobne na rovnakú školu ako ja a ešte si si ma pridal na FB tak že des!  A ty? :D Áno som oblečená ale nehovor že sa ti to nepáčilo! :DDD"

J: "No som smutný že si už oblečená! :( V tom uteráku si bola neskutočne sexi. :D"

M: "Och Bieber, s tebou to bude ťažké. :D Idem čáuko. :D"

J: "OCh baby! :(( Pápá :((!"
Ráno:

Zase ten odporný budík! No nič vstávame..Dala som si sprchu a umyla som si vlasy. Potom som si ich vyfénovala, vyžehlila a nechala som si ich voľn rozpustené. Dala som si jemnú vrstvu make-upu, špirálu, linku a lesk. Obliekla som si  biele kraťasy ktoré boli na zadných vačkoch vybíjané, čierne tielko s nápisom "Haters make me famous" a k tomu čierve Vansy. Spravila som si ešte fotku a potom som ju dala na Instagram. A zišla som dole na raňajky. Pozdravila som Chrisa (jej brat) a zobrala som si jogurt. Chris sa ma spýtal že či nechcem ísť s ním a jeho kamošmi do školy a večer na nejakú párty. Moja odpoved bola určite áno. Nechcela som sa nudiť. V tom niekto zvonil pri dverách. CHris šiel otvoriť a zrejme to bola jeho partia. CH: "Mell pod, už sú to chalani!"-zvolal a ja som šla. No moje nadšenie kleslo ked som tam videla Biebera. Chris mi predstavil pár chalanov. Zdali sa byť úplne v pohode. Myslím že sú dosť obľúbený. Do školy sme to stihli len tak.tak preto že ešte zašli do Starbucks a celou cestousme sa hrozne smiali. Chalani mi ukázali moju skrinku a ukázali mi moju triedu. Ked dom tam prišla všetci an mňa pozerali. Učiteľka mi povedala nej poviem niečo o sebe.
"Tak že čo by som povedala.Som Mell. Pochádzam z Anglicka, neznášam namyslené fifleny, Justina Biebera a 1D preto že všetky tie veci sú stupídne a milujem Andyho a Oliho a silno pochybujem že viete kto to je preto že ste celý hotový s Biebera."- dokončila som a usmiala som sa
Učiteľka ma posadila k nejakému chlapcovi. Myslím že si s ním budem rozumieť už len preto lebo máme radi rovnakú hudbu.
T: "Ahoj volám sa Tom a ty si Mell však?" "
M:: "Áno, teší ma."
T: "TO si zabila čo si tam hovorila. Neznášaš Bieberta a tých 5 buzerantov? Vitaj v klube!"
Po tomto mi bolo jasné že z nás budú kamoši. Celú hodinu  sme si písali lístočky a smiali sme sa. Dohodli sme sa že sa stretneme o 3 pri Starbucks. Veľmi som sa tešila. Ked som bola pred školou a čakala na CHrisa a ostatných prišla za mnou nejaká fiflena.
V: "Čáuko moja, som Van a toto je moja šla a ty sa chytíš Justina a si mŕtva jasné?!"
M: "Moja možeš hovoriť tvojej mame a toho buzeranta by som sa ani nechytila tak že kľudne dobre?!"- dopovedala som a odišla.Na nikoho som nečakal. Maala som v piči.

I hate my loveKde žijí příběhy. Začni objevovat