Zobudila som sa v lietadle..potom som počúvala pretože sa tam Drake či ako sa to vlastne volá rozprával s nejakými ľudmi.
"Jej brat zabil Josha, tak ja zabijem jeho milovanú sestričku!"-povedal nejakí chalanDrake: "Ukľudni sa Ian!..tá malá suka sa mi páči až príliš moc nato, aby som ti dovolil vpáliť jej guľku medzi oči."
Ian: "Tak že Bieber sa chce najprv pohrať s nejakou štetkou? Bro, ty sa do nej buchneš, to ti garantujem."-povedal a začali sa všetci smiať okrem Draka. Boli tam ešte nejaké dievčatá. Jedno za mnou prišlo a začalo:
"Ty budeš Mell však? Som Alex."
"A-áno.."-povedala som koktavo. Bála som sa nevedela som, čo od nej mám čakať. Tak isto od Draka. Najviac sa bojím toho Iana..Počkať..sa mám brata?! O žiadnom neviem..Alex sa usmiala a odišla. O chvíľu prišla s nejakími vecami.
Alex: "Namaľuj sa a obleč, dnes musíš byť dokonalá. O a ešte ti pôjdem farbiť vlasy, nemôžu zostať modré.."
Mell: "Ty mi chceš farbiť vlasy v lietadle? Ja si nechcem dať farbiť vlasy! Modrá sa mi páči..!"
Alex: " No čo už inokedy nebude čas, a musím aby ťa ľudia nevedeli spoznať."
Tak som sa dala do toho. Dala som si jemnú vrstvu make-upu, korektor, púder, lícenku, čiernu linku, špirálu a rúž. Nalepila som si umelé nechty..ked už mám byť "dokonalá" čo ja aj tak nebudem. Budem vyzerať iba trochu ináč ako inokedy..Alex mi nafarbila vlasy a stala sa zo mňa blondína..Vlasy som si nechala rozpustené.
Alex mi doniesla čierne mini šaty, a úžasné topánky na asi 15 centymetrovom opätku a opätok bol zlatý a zvyšok topánky bol čierny. K tomu mi dala diamantové náušnice, náhrdelník a prsteň Bola som hotová.
Alex: "CHalani podte sa pozrieť je hotová!"
"Wáu!"-odpovedali všetci súšastne
O chvíľu sme pristáli. Zistila som že sme v Anglicku..Opäť doma..Spomienky, mama, plač, Alex, Drake, smrť..Je toho na mňa moc..