Поки я переглядала фотографії,то наткнулась на один дивний знімок. Чорно-біле фото,де бабуся обіймається з дідусем.Це було в 1982 році - так написано в правому кутку знімка.Тоді бабусі було 34 роки. В чому особливість цього фото? Тут гарна погода. Але бабуся отримала свою магію в 16 років,коли моя прабабуся померла. Отож,вона вміла контролювати свої сили. Тільки яким чином? Стоп! Тоді вже була моя мама. Їй було два роки. Але ще й був брат мами. Йому було тоді 14 років,якщо моя математика мені не зраджує. Потрібно з ним поговорити.
Я набрала номер дядька Стефана в своєму телефоні і подзвонила.Гудок.
-Алло!
-Привіт,дядьку Стефане! Це Ліза.
-О,Лізочка,привіт! Що сталось?
-Емм,як сказати,це розмова не для телефону. Ти можеш прийти до мене додому?
-Можливо,краще десь зустрінемось? Ти ж знаєш,що ми з твоєю мамою посварились.
-Я не можу,а чому не можу,так про це я і хочу тобі розказати.Не передивай,мама на роботі.
-Нуу,добре,я через пів години буду.
-Дякую.
Я взяла цю фотографію,закрила стрих,спустилася наниз і пішла на кухню. Вирішила зробити чай з ромашки для Стефана,бо знаю,шо він любить його.
Коли він прийшов,то я посадила його за стіл,дала чай,печиво і почала говорити.
-Ти знаєш про чари бабусі?
-Ну,звичайно!
-Емм,ось фото.-Я просунула по столі фото в напрямку до Стефана.
-На ньому зображена бабуся та дідусь у 1982 році,тобі тоді було 14 - правильно? -Продовжила я.
-Так.
-Але ж тут гарна погода,тому,я зробила висновок,що вона могла контролювати свої сили.Тільки яким чином?
-Вона про це нікому не розповідала.
-Як? Але ж я повинна якось дізнатись про це!
-О,то ти перейняла мамині..ее..тобто бабусині чари? Вона попросила для тебе зберегти її щоденник,але я його з собою не взяв. Давай завтра ополудні,я до тебе зайду,і віддам тобі його,о'кей?
-Згода!Відколи це ти почав говорити підлітковим сленгом?
-Хз,хз.
Ми двоє посміялись,я його провела до дверей,і він в дощ пішов додому.
YOU ARE READING
Це моя блискавка
FantasyКнига про 13-річну дівчинку,якій бабуся передала свою магію - притягувати до себе блискавку.Там де вона є - там весь час дощ,грім і блискавка. Їй навіть не можна вийти на двір,бо її вдарить насмерть. Але інколи таке буває,що навколо неї гарна погода...