Louis POV.
Era o zi ploioasa in Londra. Eu ma plimbam pe strazile pustii si uitate de lume analizandu-mi viata. Stiti cum se spune ca toata lumea gandeste mai bine atunci cand e mangaiat de picaturile calzi ale ploii? Ei bine, asta e cazul meu. De curand viata mi s-a schimbat cam cu 180°. Dupa ce am castigat X-factor si dupa primele doua turnee eu si trupa ne-am apropiat foarte mult. Ii consider familia mea. Liam e tatal meu, Zayn e ca surioara mea, Niall e ca mama care sta tot timpul in bucatarie si face mancare, iar Harry...el e ceva mai special. Imi e cel mai bun prieten si tin la el enorm. Dupa parerile altora ai crede ca am o viata perfecta, insa nu e asa. Adevarat, am o iubita cara ma iubeste, Eleanor, o familie care ma sustine si faima cat cuprinde, dar in unele momente simt ca am un gol mare in stomac. Atunci apare Harry si umple golul. Totusi cu ceilalti baieti nu ma simt asa. Nici macar El nu ma poate face vesel in astfel de momente. Doar carliontii aia imi pot aduce zambetul inapoi unde ii e locul, pe fatuca mea frumoasa. Acum ma simt ca Zayn. Vas hapenin’?
Da stiu sunt amuzant si al naibii de modest! Dar revenim. Ce se intampla? Ce e sentimentul asta? Ce il produce?
Eram in transa mea filozofica despre sensul vietii cand am realizat ca ma indepartez tot mai mult de casa si ploaia se inteteste. Asa ca...stanga imprejur,Louis!
Oh, home, sweet home! Am deschis larg usile de la intrare si am strigat "Sunt acasa!’’. Imediat cei 4 idioti s-au asezat in fata mea ca la armata, salutand cu mana dreapta, militareste. Le-am intrat in joc.
"General Malik, cu ce v-ati ocupat timpul astazi?’’spun eu.
"Am curatat casa, sa traiti!’’a spus el privind un punct fix, in fata.
"Si camera mea?’’am spus eu cu o tenta de furie. Nu imi place ca cineva sa umble prin lucrurile mele, mai ales baietii.
"Nu,sa traiti!’’a spus Liam.
"Bine, pe loc repaus!’’am spus eu si toti s-au relaxat de parca au fost incordati pe tot parcusul discutiei.
Ne-am asezat pe canapea si am inceput sa discutam despre subiectul nostru preferat:fetele.
"Deci ce mai fac burlacii nostrii?’’intreb eu uitandu-ma la Niall si Harry.
"Louis, ti-am spus deja ca eu sunt insurat cu mancarea si nu as inselao niciodata!’’a spus Niall, iar eu mi-am dat ochii peste cap.
"Tu,Hazza?’’l-am intrebat pe cret.
"Eh, nimic special. Daca Niall e insurat cu mancarea, eu sunt insurat cu bautura!’’
"Oh, iar vorbeste alcoolicul din tine! Baiete, o sa mori singur! I’m sorry!’’spun eu.
"Nu ai dreptate! Pot sa am pe cine vreau!’’spune el ofensat.
"Beep, cu asta a-i gresit! Nu ma poti avea pe mine!’’spun eu si pot sa jur ca deja inima imi batea de vreo cinci ori mai repede.
Atunci s-a ridicat si a plecat nervos in camera lui. Nervos? Pentru ca il tachinam putin? Oh sigur coace el ceva si tipul asta o sa afle!
Cam atat deocamdata. Urmatoarele vor fi mai lungi ,dar e greu sa scrii de pe telefon. Good night, directioners! :)
~Anna
CITEȘTI
A strange love [Larry Stylinson fan fiction]
FanfictionCum vede Louis relatia dintre el si Harry. Oare se va ivi o iubire ciudata sau e doar o chestie de moment?