Louis POV.
Nu puteam să cred ce tocmai văzusem! Eleanor Calder şi Jake Tomlinson, în camera mea, pe jumătate dezbrăcaţi şi...argh! Nervii clocoteau în mine. Iubita mea şi verişorul meu...ce cuplu drăguţ! Trebuia să iau nişte aer!
Am ieşit afară cu gândul să mă plimb prin parcul din vecinătate. Vedeam cerul gri, caracteristic Londrei, vedeam cuplurile fericite ce se ţineau de mână şi zâmbeau, parcă vrând să mă facă să mă simt şi mai prost! Însă o imagine mi-a captat toată atenţia! Erau doi băieţi care râdeau împreună şi părea că erau cei mai buni prieteni! Unul dintre ei a întors privirea, nu ştiu de ce, iar celălalt a cules un trandafir dintr-o grădiniţă. Când s-a întors spre prietenul lui, ţinea trandafirul la spate, ceea ce mi-a adus un zâmbet prostesc pe faţă. Din întâmplare am auzit si eu puţin din conversaţie.
''Ah, Nate? Eu...suntem prieteni de mult, iar în ultimul timp, ei bine, eu...''se bâlbâia cel cu trandafirul la spate
Dintr-o dată o fufă îmbrăcată vulgar i-a sărit în spate lui Nate, sărutându-l pe gât. Şi eu şi tipul cu trandafirul am rămas uimiţi.
''Oh, Matt! D-asta te-am adus aici! Voiam să ţi-o prezint oficial pe iubita mea, Amanda! Acum..ce ziceai?''a spus Nate
''Încântat de cunoştinţă! Oh, voiam să îţi zic(,) că...am nevoie de ajutorul tău la...un proiect la ştiinţe!''a spus Matt mimând un zâmbet şi rupând trandafirul, încă ţinut în spate.
Apoi au plecat toţi trei. Matt avea lacrimi în ochi, era evident! Un sentiment de milă, amestecat cu melancolie mi-a străbătut corpul. Atunci am realizat! Lucruri în genul ăsta se întâmplau mereu doar că eu nu le dădeam importanţă, bucurându-mă de viaţa mea perfectă! Apoi a apărut el şi a schimbat totul! Mi-a deschis ochii! Până atunci nu realizasem toate evenimentele de genul ăsta care se petreceau chiar în faţa ochilor mei!
Poate prezenţa lui Harry nu e aşa de insuportabilă...Oh,pe cine păcălesc? Îl iubesc,dar acum,după ce tocmai m-am despărţit de Eleanor nu mă pot destăinui în faţa lui! Voi părea un fel de curvă masculină sau ceva de genul! Mă rog,nu spun că nu e adevărat,dar reputaţia înseamnă ceva în Londra!
~Anna
CITEȘTI
A strange love [Larry Stylinson fan fiction]
FanfictionCum vede Louis relatia dintre el si Harry. Oare se va ivi o iubire ciudata sau e doar o chestie de moment?