Chapter 3-

540 50 3
                                    

Harry POV.

Cât de prost poţi să fii,Harry? Îţi dai seama ce tocmai ai făcut? L-ai speriat pe cel mai bun prieten al tău! Şi partea cea mai rea e că acum îl vrei şi mai mult!

Am tresărit când am auzit uşa de la intrare închizându-se puternic. Mi-am luat jacheta neagră pe mine şi am pornit în urmărirea fugarului. Nu vreau să i se întâmple ceva rău!

Louis mergea cu puţin înaintea mea. Mă simţeam ca James Bond! Deşi nu îi puteam vedea chipul frumos,puteam sa jur ca era incruntat si confuz. Si eu as fii in locul lui. Adica,oameni buni,tipul asta a venit ca Superman sa isi ajute prietenul cel mai bun,iar Harry s-a gandit sa strice povestea si sa il sarute pe Superman. Trebuie sa ii spun povestea asta unui pusti de pe strada si sa ii vad reactia. Pun pariu ca ar incepe sa strige cu mainile la urechi ,,La la la la! Nu e adevarat! Lasa-ma vagabond pudel ce esti! Mamii!!". Si nu exagerez deloc. Revenim. Louis s-a oprit dintr-o data si a scos telefonul din buzunar,formand un numar.

Dintr-odata imi simt mobilul vibrand de zor in pantaloni. Raspund fara macar sa ma uit la numar. Vad ca si Louis are telefonul la ureche. Ciudat!

"Alo?"spun eu

"Buna,Harry! Ce faci?"tresar la auzul vocii satenului

Avea vocea batjocoritoare. Oh,Styles,acum te-a prins. Da ce mama dracu’? Are ochi si la spate sau ce?

"Bine, L-Louis!"spun eu inca socat

Fiti-ar balbaiala dracu’! Ma dai de gol,inteligento!

"Ei bine eu nu fac bine,merci de intrebare,Harry!"spune el sarcastic

"Ce s-a intamplat,Lou?"

"Ma urmareste cineva si am nevoie sa vij aici si sa il caftesti! Il imobilizez eu pana vii tu!"puteam sa ii vad ranjetul imens de pe fata. Stie ca eu il urmaream,dar vrea sa ma puna la colt! Isteata miscare,Tomlinson,isteata miscare!

Apelul se intrerupe. Eu imi acopar fata cu gluga hanoracului pe care il aveam pe sub jacheta. Mult succes sa scapi din asta,Harry! Ce explicatie o sa ii dai lui Louis? Ca vroiai sa il prinzi intr-un loc pustiu si sa il violezi? Buna idee totusi! Dar nu! Dau sa ma intorc dar ma prinde un brat puternic de cot. Vai,l-am gasit pe Speedy Gonzales! Cum mama naibii se misca asa repede? Eh,sa ne intoarcem.

M-a luat de brat si m-a trantit jos. Gluga mi-a cazut iar el mi-a vazut fata. Eu am vazut un ranjet de invingator pe chipul lui.

"Ha,ha,Styles! Cand o sa inveti ca nu poti pacali niciodata si repet NICIODATA un Tomlinson!"spune el aplecandu-se usor peste mine

"Hai nu mai fa figuri ca pe tine te-am pacalit la 9 ani. Mai tii mine? De 1 aprilie?"chicotesc eu

"Styles,nu incerca sa schimbi subiectul. Nu merge!"ii simt respiratia pe fata mea

Whisky? Pe Sfantul Nandos! De ce miroase asta a bautura?

"Louis,de ce mama frantei mirosi TU a whisky?"intreb furios,ridicandu-ma in picioare

"Am baut!"ridica el din umeri

"Oh,nu! Eu credeam ca ai spalat vase! De ce ai baut,Genius?"spun eu tipand

"Nu mai tipa! Vrei sa ne auda toti boschetarii de pe-aici?"urla la mine

"1.Si tu TIPI! 2.Nu schimba subiectul! 3. De ce pisicii mei ai baut?"intreb eu dandu-mi ochii peste cap

"Nu-ti pot spune! E secret! Secret,ai auzit? Secret!"spuna el cazand in fund

Da,pot sa pun pariu pe lingura de lemn cu care il amenint pe Liam ca e manga! Manga!

"Spune-mi,Louis!"

"Bine,ma,va spun! Si tie,si fratelui tau geaman! Sunt suparat,frate! Foarte suparat! Stii de ce? Normal ca nu stii,ca altfel nu m-ai fi intrebat! Ma mint singur! Il iubesc pe Harry,dar nu pot sa-i spun! Acum,jurati ca nu o sa ii spuneti lui Harry,da?"spune el uitandu-se la mine cu ochii rosii

Eu eram ceva de genu’ cum-mama-masii-se-poate-intampla-asa-ceva-imi-vine-sa-sar-in-sus-de-bucurie. Ma rog,intelegeti voi! Apoi mi-am dat seama! El e mort de beat si nu stie ce spune!

"Hai,Louis! Ridica-te! Trebuie sa mergem acasa!"spun eu

"Bina,ma! Dar mai intai spune-i lumii sa nu se mai invarta ca ametesc!"spune el inainte sa lesine

Ok,acum trebuie sa car un barbat pana acasa. Si,credeti-ma,am mers destul de mult! Imi ramai dator,Tomlinson!

~Anna

A strange love [Larry Stylinson fan fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum