Глава 3

432 25 3
                                    

-Вампири?Вампири наистина ли съществуват?-Попитах изненадано.
-Да щом има върколаци,има и вампири. Отиди да си купиш рокля,това е официална вечера и са много изискани. Но все още живеят в 20 век.
-Разбрах да търся рокли,които са близо до този век.
-Да,отиди сега.
-Добре.-След това излязох и отидох на пазар. Никакви рокли не ми допаднаха докато не открих един странен магазин в края на града. Влязох вътре и там имаше много красиви,дълги рокли.
-О клиент!Здравей,здравей.-Поздрави ме весело тя.
-Ам здравейте.
-Какво търсиш красавице?- Попита ме весело тя.
-Искам рокля,която се доближава до 20 век.
-До 20 век? Отдавна ми свършиха но мисля,че има една перфектна за теб.-Усмихна се тя и влезе в един килер. След 10 минути се върна.- Извини ме,че се забавих,ето дано ти хареса.-Тя ми я подаде. Щом я видях очите ми останаха в нея,бе толкова красива и бухнала. Цвета беше кърваво червен,бухнала на вълни,без презрамки.
-Красива е.-Усмихна се.
-Радвам се,че ти харесва.-Усмихна се мило тя.-А тези черни токове вървят с нея и това черно протмоне.
-И те са красиви. Каква е цената?
-Ще ти я дам безплатно.
-Безплатно?Но защо?
-Имаш наистина чисто сърце, не съм виждала такава бяла светлина да лъха толкова силно от човек.
-Не ви разбрах.
-А просто си говоря глупости. Хайде тръгвай и заповядай пак.- Тя ме побутна и яз се озовах на вън. Обърнах се и магазина беше изчезнал.
-Странно.-Казах си аз. След това се върнах в къщи. Стана 7 часа и аз започнах да се приготвям. Накъдрих косата си на вълнички и сложих една червена диадема, спирала,черен молив,тъмно червено червило,руж и се напърфомирах. Обух токовете и взех протмонето си,слязох долу и видях Диаспро с черен костюм. Беше многа красив.
-Много си красива,истинска красавица от 20 век.-Усмихна ми се нежно,аз се зачервих.
-Благодаря и ти си много красив.- Засмях ме се и тръгнах ме.
Пристигнах в имението,то беше голямо и изцяло декорирано от епохата на 20 век.
-Добре дошли,аз съм Мария Кюри- Икономка. Семейството ви очаква в балната зала.
-Благодаря.-Каза Диаспро. Икономката ни отведе в балната зала. Мислех,че ще бъде просто вечеря,то се оказа бал.
-Диаспро,Кейла добре дошли.- Каза Ванеса.
-Благодаря Ванеса,много си красива.-Усмихна се Диаспро.
-Благодаря ти Диаспро и двамата изглеждате добре,особено Кейла, тя е изцяло като момиче от 20 век.- Усмихна се Ванеса. Появи се Скот,той дойде до мен и целуна ръката ми.
-Красива сте модмоазел Кейла.- Усмихна се той към Кейла.- Радвам се да видя и теб Диаспро,усмихна се престорено.
-И аз Скот.
-Ще танцува те ли с мен Кейла?
-Ами..-Аз погледнах Диаспро,той ми даде знак на съгласие.-Добре.- След това Скот подаде ръката си и аз я хванах, започнах ме да танцуваме. След миг видя,че Диаспро танцува с Ванеса. После и аз с него. Пих ме червено вино и тогава Ванеса и Скот,дойдоха да ни съобщят нещо не само на нас,но и на останалите.
-Благодаря на всички,че дойдох те и ни овъжих те. Искам да съобща,че с брад ми ще организира ме едно малко състезание.-Каза Ванеса.
-Това състезание ще определи,кое свръх естествено същество е
най-силно. Вие сте поканени да участвате,щом сте тук.-Продължи Скот.-Побудителя ще си спечели място в съвета на старейшините.
-Ние няма да участваме,защото вече сме там.-Каза Ванеса.
-Какво?-Казва хората.Всички си шепнеха и обсъждаха. Ванеса и Скот се усмихнаха и погледнаха към нас.
-Знаех си,че има нещо гнило.- Рече Диаспро.
-Състезанието ще се проведе след 4 месеца в арената на битките в света на магическите съществата.
-Значи за това ни извиках ти.- Извика Диаспро.
-Да Диаспро. В тази игра ти си
най-важен. Надявам се,че ще спечелиш и ще видим силата ти.- Усмихна се ловко Скот.
-Всичко вече ми е ясно. Това е просто игра и искате да ме тествате ,но аз не мисля да участвам. -Вдигна рамене Диаспро.
-О ще участваш или ще убием малката ти приятелка.-Усмихна се злокобно Скот.
-Вие наистина знаете как да манипулирате някой. Браво.- Ръкопляска Скот.-Но докоснете ли я с пръст,аз ще се погрижа никога повече да нямате този пръст.- Усмихна се ловко Диаспро.
-Опасен си Диаспро.-Въздъхна Скот. Със супер скороста си той застана зад Кейла и я хвана. Наведе се до връта й.-Мога да я убия още сега и теб също . За това по-добре приеми предизвикателството.
-Чудовище!Ще победя и ще ти дам такъв урок,че да ме запомниш завинаги.
-Радвам се.-Скот я ухапа. Диаспро се ококори и разгневи. Той нападна Скот но Скот се одръпна на време и успя да се защити.
-Добре ли си?-Прегърна я Диаспро.
-Леко ме боли но иначе съм добре .
-Да си ходим.-След това те се прибраха. Диаспро лепна лепенка на връта й и легнаха да спят.

Дано разказа е бил интересен. Какво ли ще се случи понататък? Моля изразете мнение в коментарите за да знам дали ви харесва.

Вълкът И АзWhere stories live. Discover now