Стана 17:00 часа и Кейла не се чустваше добре,цялата бе пожълтяла и кашляши. Диаспро се притесни за нея,той се обади на останалите и каза,че с Кейла няма да ходят,защото не била добре.
Той сложи кърпа с отцет на главата и тя имаше треска. Даде и хапчета и тя започна да бълнува.
-Диаспро моля те не ме оставяй!Обичам те! Обичам те много повече от колкото предполагаш!- Извика тя в съня си,Ди не можа да повярва на думите. Дали тя наистина го обича и какво става наистина. Изведнъж Кейла се исправи цялата чурвена и потна. От треската не осъзнаваше какво говори и прави.
-Диаспро обичам те!-Налетя му на връта. Той се изненада.
-Спокойно Кейла всичко е от треската.
-Но аз наистина те обичам,крия чуствата си от теб,от много време на сам. Ще ти го докажа като вземеш моето тяло.-Тя започна да се съблича.
-Спри!-Извика той и я спря.
-Но защо не ме ли искаш?
-Искам те!Но не...Потакъв начин.
-Нима и те ме обичаш?
-Ти си моето семейство,откакто те срещнах.
-Но аз те обичам. И моля не казвай на мен,когато се събуди.-Засмя се тя. Температура започна да и се
по-качва.Изведнъж тя се нахвър ли върху него и го целуна. Той се изненада но се отпусна,защото му хареса.
-По-хубаво е от Скот.-Рече весело Кейла.
-Какво искаш да кажеш?
-Ами той ме целуна два пъти и пи от мен 2. Не спираше да ме преследва,а съня ,който сънувах.- Тя започна да му разказва. Той се изненада и вбеси в същото време.
-Не му казвай,защото ще ме убие.- Започна да трепери.
-Легни много се потиш.
-Знаеш ли какво?
-Какво?Боли ме,когато ме приемаш само за сестра,макар,че не сме истински. Аз те обичам,а ти ме нараняваш все повече,искам да бъда с теб и да спре да ме боли толкова много. Когато беше с Ванеса на бала ,аз много изревнувах.-Прозя се тя.-Мисля да поспя.-Тя заспа и Диаспро премисляше всички нейни думи,дали наистина това бе вярно и защо не му е споделя за нещата, които прави Скот с нея. Но тогава той осъзна ,че трябва да я пази повече и да се постарае да не я наранява,защото и той имаше чуства към нея.
Как е новата история? Кейла си изпя всичко пред Диаспро и какво ще се случи с тях понататък? Дали ще се съберат или ще останат разделени? Дайте мнение за да знам дали ви харесва историята.
YOU ARE READING
Вълкът И Аз
WerewolfЗимния период се бе появил, отвсякъде лъхаше студ и снега покриваше земята като бяла перелина. Нуждаещия се вълк от някого и момичето,което бе сам самичко на света,преплетоха съдбите си в едно. Красивия бял и синеок вълк бе станал семейство на моми...