Диаспро
Излязох навън и отидох в имението на Хейнсъл. Влязох вътре без да почукам,те тъкмо вечеряха.
-Добър вечер Диаспро. С какво можем да оважим тази чест?- Попита Ванеса.
-Марисол е отвлякла Кейла,нужна ми е вашата повощ.- Двамата близнаци разшириха очи от името 'и.
-Искаш да се замесим с Марисол. Да не си луд?-Попита отново Ванеса.
-Аз ще ти помогна.Отдавна искам да срита задника на тази вещица.- Обади се надъхано Скот.
-Братко опасное може да умреш.
-Знам Ванеса,но тази толкова я мразя,че си нямаш на представа.
-Не мога да те оставя сам и аз ще помогна.-Каза Ванеса.-Ще вземем и Крисчиян за помощ все пак е доста силен магъосник.-Също така взеха два вампира още,които им служеха и тръгнахме към скривалището на Марисол:"Замъка на Тъмнината".
Не утрален разказвач.
На портите имаше пазачи,също така вътре в замъка. Те успяха да победят вълците и накрая стигнаха до Марисол.
-Очаквах те Диаспро. Но не знаех,че ще ми доведеш още "приятели". Не мога да повярвам,че си се съюзил с нашите врагове.-Каза Марисол.
-Къде е Кейла?Отговори ми Марисол!
-Не бъди толкова груб. Така ли се говори на стар приятел?
-Не сме приятели вече.
-Ние бяхме любовници. Защо ме изостави Диаспро,нима вече не ставах за теб и ме замести?
-Ти ме предаде!
-Нима?Доведе Кейла!-Извика тя. Кейла бе окована във вериги и имаше синини по тялото,свалиха превръзката 'и и в очите на Кейла имаше сълзи.
-Кейла!-Извика Диаспро.-Какво си направила на Кейла!?
-Нищо особено.Само 'и показах, че не бива да общува с моя любим.- Усмихна се злобно.
-Диаспро спасиме,моля те.-Плачеше тя.
-Млъкни к**ко!-Извика мъж,който приличаше на змия.
-Запознайте се с приятеля ми канима.Казва се Дестрой Лилмор.
-Ще те смачкам векитице!-Извика Скот и я нападна. Дестрой го хвана и го удари в корема,после го хвърли и той се плъзгаше в земята докато не се удари в една статуя.
-Братко!Ти!-Ванеса запрати към него огнено острие.Дестрой го избегна и удари Ванеса силно,тя излетя във въздуха и се разби в стената.
-"Magi desty mayo juten cuju".-Някво заклитание измислено от мен😂. Каза Крисчен и Дестрой се превърна в камък.Диаспро се затича към него и го счупи. Започна битка между Марисол и Диаспро,ужасяваща битка. Двамата започнаха да кърват, останалите приятели на Диаспро се биеха с другите вълци и ги побеждаваха с лекота. Накрая успя да победи Марисол.
-Толкова съжалявам Кейла.-Прегърна Кейла.
-Знаех,че ще дойдеш за мен.-След това двамата се прибраха и почистиха раните си,после легнаха да спят.Извинявам се за грешките. Мързи ме да поправям. Какво мислите за главата?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Вълкът И Аз
Kurt AdamЗимния период се бе появил, отвсякъде лъхаше студ и снега покриваше земята като бяла перелина. Нуждаещия се вълк от някого и момичето,което бе сам самичко на света,преплетоха съдбите си в едно. Красивия бял и синеок вълк бе станал семейство на моми...