Глава 4

344 23 3
                                    

Кейла отиде рано на училище,а Диаспро още спеше. Щом пристигна в училището Скот веднага се лепна за нея.
-Добро утро аганце. Искаш ли да повторим онова от вчера и пак да похапна от вкусната и ароматната ти кръв.-Усмихна се ловко Скот.
-Съжалявам този път няма да позволя.-Тя го отряза и след това подмина и отиде за часа. Целия час мина в мислите на Кейла за състезанието,тя изобщо не слушаше учителя. В междучасието Джо и Мая,отидоха до чина на Кейла и я извадиха от мислите й.
-За какво си мислиш?-Попита Джо.
-Защо изглеждаш притеснена?Какво се е случило?-Бързо попита Мая.
-Ам нищо няма,спокойно.-Усмихна им се Кейла фълшиво.
-Не е вярно,криеш нещо и аз ще разбера какво.-Рече Мая. Кейла се изправи от чина.
-Защо толкова ви интерсува, оставете ме на мира. Това не ви влиза в работата.-Каза Кейла много грубо и след това излезе от стаята.
-Здравей отново принцесо.-Отново Скот се появи.
-Престани да ме преследваш!- Истена ядосано Кейла.
-Не искам,за мен си много интересна. Искам да те изуча. Кръвта ми кипва щом чуя за името ти. Твоята кръв ми достави огромно удоволствие. -Притисна я в стената като постави ръцете си от двете страни на главата на Кейла . Той бавно се приближи към нея,тъкмо щеше да я целуне но точно в този момент се появи Диаспро. Избута го от нея и задърпа към вкъщи.
-Имам още часове.-Съобщи Кейла.
-Днес те освободих от часовете.- След това се прибрах ме в къщи.- Стой далеч от Скот. Той е много упасен не се знае какво може да ти направи.
-Днес той постоянно ме преследваше не можех да се отърва от него.
-Когато го видиш просто избягай преди да те види и го отбягвай. Не искам да се замесваш с него.
-Добре,обещавам,че ще стоя далеч от него.
-Радвам се.-Той я прегърна и тя се изненада ,но след това се отпусна. Тогава те се спогледаха и се целунаха. Целувка бе нежна и страсна,беше прекрасна и за двамата.- Съжалявам.-Каза Диаспро и погледна на страни.
-Няма нищо.-Тя хвана брадичката му и го накара да погледне в нея. Отново се спогледаха и щяха да се целунат, но Диаспро се спря. Той излезе на вън. Тя погледна жално към вратата. Изправи се и се приближи към прозореца,видя Диаспро във вълчата му форма как отива на някъде.
-Обичам те Диаспро.-Прошепна на себе си Кейла.
Кейла отиде сутри при приятелите си и им се извини. Обесни им ,че не се чуствала добре и не била в настроение. Те естествено и простиха.
-Иска те ли днес да отидем на кино?-Попита Мая.
-Аз нямам нищо против,а ти Кейля.
-Не знам,не съм много сигурна.
-Моля те!Моля те!-Умоляваха я двамата.
-Добре ще дойда.
-Супер!-Изписка весело Мая. Кейла забеляза Скот да се приближава към тях.
-Да вървим!-Хвана Мая и Джо и бързо ги отведе към стаята. Цял ден Скот се опитваше да се доближи до Кейла но тя все бягаше. В часа Кейла попита учителя да отиде до тоалетна,че много и се ходеше. Той я пусна и тя бързо отиде,щом излезе от тоалетната Скот я притисна в стената отново.
-Днес цял ден бягаш от мен аганце. Защо така?
-Не те интерсува.-Погледна на страни. Той хвана брадичката и я целуна,тя се ококори ,после я ухапа и тя изписка леко.
-Хареса ти нали?-Усмихна се ловко, после отново я целуна и ухапа. Тя се свлече на земята и не каза нищо.-Това ти е наказанието за дето ме отбягваш.-Облиза връта й и след това излезе от тоалетната. Тя се разплака,след часовете тя отиде на кино с останалите но не спираше да мълчи. Приятилите и си разговаряха,а тя дори не се включваше в разговора.
След киното се прибра и заключи в стаята. Диаспро го нямаше и тя си плачеше на воля,без да знае ,че е била наранена. Тя не искаше да му казва какво се бе случило днес.

Дано главата е била интересна. Според вас Диаспро като разбере какво ще направи на Скот? Какво ще се случи понатат?Моля изразете мнението си.

Вълкът И АзTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang