Reggel, ami 1 óra volt mentségemre szóljon nem bírtam este aludni. Ki keltem az ágyamból a ruháimmal együtt bementem a fürdőbe és elintéztem a reggeli dolgaimat. Felvettem a kedvenc nadrágom egy fekete szaggatott csőszárú farmert és egy fehér pulcsit, amin az elején van egy nutella. Nyamii. Ehhez az egész még fel vettem egy fekete tornacipőt. A hajamat kifésültem de rögtön vissza is göndörödőt, kis rakoncátlan. A csuklómra még a tegnapi balesetem miatt fel vettem a kötésre egy csukló szorított . Vissza mentem a szobámba , az utolsó estém volt itt, mivel a bátyámhoz költözök mert a szüleim hát talán hó naponta egyszer látom őket. Már csak a legfontosabb dolgaim voltak itthon amiket most bele pakoltam a táskámba . A plüss macim ami nélkül nem tudok aludni, dezodor, fésű, telefontöltő, füllhalgató, telefon, esernyő, a mai pizsim és ennyi is. Lementem a konyhába és ettem egy kis nutellát barna kenyérrel, mert fontos az egészség. Vissza mentem a fürdőbe és fogat mostam majd a fogkefém, fogkrémem és a poharamat is el raktam még a táskámba. A táskámból kivettem a telefonom és a fülhalgatom, be cipzáraztam majd a hátamra raktam. A telefonomon kapcsoltam zenét FallOutBoy-Centuries. Tökéletes. Szét néztem a szobámba utoljára. Olyan sokat sírtam itt boldog pedig aligha voltam. Nagyot sóhajtottam majd kiléptem a szoba ajtómon és becsuktam az ajtómat. Le mentem a nappaliba ahol az asztalon volt a VIP belépőm ami nélkül nem juttok be az arénába . A bátyám Dave egy Manager és a híres énekes rapper duot kapta meg Bars and Melody-t. Amióta Ő a Managerük ismerem őket. Nagyon jó fejek, Charlie olyan mintha a második bátyám lenne, Leo pedig tetszik. A kártyát a nyakamba akasztottam és a pulcsim belsejébe mélyesztettem. Még utoljára körbe néztem a nappaliban. A zsebemből elő vettem egy levelet amit anyuéknak írtam, letettem az asztalra és elmentem. Be zártam a bejárati ajtót hátráltam egy pár lépést és fel néztem a házra. Majd elmentem az új életem felé.
YOU ARE READING
Baby Girl~Bars and Melody
Fanfiction-Szeretlek az összes kis hibáddal együtt ès nem fogom engedni hogy bárki is bántson tèged többè. Charlotte Thompson, lennèl a barátnőm? -a szìvem kihagyott egy ütemet ahogy itt áll elöttem a nagy szerelmem és meg kérdezi azt amit már rég óta várok è...