-Na jó. Ki ette meg a Nutellám felét? - Leo elègè ideges lett érzem rajta a negatív energiát. Mielőtt haza értek, vissza raktam a nutellát a helyére. Legalábbis azt ami maradt belőle. Hagytam mèg Leonak. Èn ès Charlie össze néztünk ès fel nevetünk. Mèg sosem láttam Leot idegesnek. Igazábòl ez sem volt az a bizonyos "meg ölöm azt aki meg ette" fajta idegesèg szerintem sejtette hogy èn voltam. Mivel senki nem szólt egy szót sem rám nèzet ès közeledni kezdet a kanapè felè amin már egyedül ültem. Charlie itt hagyott. Gyáva nyúl.
-Te voltál igaz? - kèrdezte kicsit mérgesen de több volt a hangjában a játékosság. Magam elè emeltem a kezeim.
-Talán....lehetsèges,hogy egy kicsit ettem belőle. - mondtam a talánt elhúzva. Kicsit húzni akartam az agyát. Hirtelen rám ugrót ès csikizni kezdet.
- Ne Leondreee! - kiabáltam teljes erőmből de Ő csak tovább csikizett. Fèlig már le lógtam a kanapéról majdnem le estem de a kezemnél fogva vissza húzott. Az orrunk pont össze ért. Az arcán pedig egy kis fiús mosoly jelent meg. Az amit annyira imádok. Azok a telt ajkak, a kis gödröcskékkel. Istenem. Ekkor már nem csikizett. Hosszan a szemembe nèzet, amit èn már nem bírtam tovább ès le hajtottam a fejem. Ha tovább bámul ìgy paradicsom piros leszek.
-Mit nézel ennyire? - kèrdeztem kicsit zavartan. Kicsit mondtam? Nagyont akartam. A kezèvel az állam alá nyúlt ès fel emelte a fejem.
-Egy lányt.- mondta továbbra is engem és arc kifejezésemet figyelve. Erre èn kìnosan fel nevettem.
-Egy lányt a sok közül igaz? - kèrdeztem. Ott akartam hagyni de nem engedte másik kezèvel meg fogta az èn kezem ès össze kulcsolta ujjainkat. Rögtön Leora néztem aki csak mosolygott.
-Nem. Nem csak egy lányt a sok közül, az egyetlen lányt látom csak. Aki engem èrdekel. - ha eddig nem voltam paradicsom piros . Akkor most az összes paradicsom meg irigyelné a pirosságom. Nem tudtam semmit sem mondani. Az ajkaim remegtek, miközben az Ő ajkai egyre csak közeledtek. Egy milliméternyi választott el az első csókomtól. Az első csókomtól amit Leo-tól kapok meg.
-Hugii. Kèpzeld csak!-most legszívesebben le ütném a bátyám. Leoval rögtön szèt váltunk ès zavartan mosolyogtunk egymásra.
-Öm...bocsi. Meg zavartam valamit?-kèrdezte mosolyogva. Mintha csak tudta volna hogy "ezt meg kell zavarnom". Pedig mintha Ő is szerette volna hogy meg történjen hogy végre együtt legyünk. Erre mi csinál? Na mit? Meg zavarja életem egyik legfontosabb pillanatát.
-Èn szerintem magatokra hagylak titeket. Öm beszèlgesetek csak. Jó èt Picuri.-szegèny Leo alig bìrt beszèlni. Habár Ő legalább valamennyit ki tudót nyögni èn mèg semennyit sem. A törtèntek után. Leo adót a homlokomra egy jó èt puszit ès már el is ment. Èn csak bámultam az egyre távolodó alakját nyitott és búslakodó ajkakkal. Szúrós szemekkel rá nèztem a bátyámra. Bocsánat kérően nézet rám de mivel egy szót sem szóltam le ült mellèm ès meg ölelt. Ekkor èszbe kaptam. Ki bújtam az ölelèsèből meg fogtam egy párnát ès meg csaptam vele. Fel háborodottan nèzet rám de nem hagytam szóhoz jutni. Most èn beszèlek.
-Nem tudtál volna pár percel kèsőbb bejönni? Tudod mit ne válaszolj. Majdnem meg csókolt fel tudod te ezt egyáltalán fogni? - bele feküdtem a bátyám ölèbe ès mosolyogva folytattam, miközben Ő egèsz vègig azzal a "mesèljè csak, hallgatlak" arcával nèzzet.- Ha te nem jössz be meg csókol. Meg lett volna az első csókom ès ha ez nem lenne elég Leotól kaptam volna. Akibe teljesen bele vagyok zúgva. Istenem. De várj.- mondtam ès ekkor be ugrót hogy akart valamit.
-Mit szeretèl volna mondani? - kèrdeztem érdeklődve. Persze hogy èrdekelt ha már az miatt nem lett meg a csókom Leoval.
- Jah hát a barátnőm küldőt kèpeket az új szobádról a lakásomban. - most tènyleg a meg öllek arcommal néztem rá. Fel ültem ès megint meg csaptam a párnával. Valami eszmèletlen èrtelmetlen fejjel nèzet rám.
-Te tènyleg ez miatt zavartál meg minket??? David Jackson Thompson. Mèg is hogy teheted ezt velem?? Ès ha nem fog többet próbálkozni? Mivan ha nem fog soha meg törtèni? - teljesen ki akadtam. Hátat fordítottam neki. Sìrtam. Megint. Előtte. Pedig meg fogadtam hogy nem fogok előtte.
Èreztem ahogy hátulról át ölel.
-Hey hercegnő. Ne sírj. Higgy nekem hogy Leo nem hagyna elmenni. Teljes szívéből szeret téged. Csak bízz bennem. - kérlelt. Egyszerűen nem tudtam rá haragudni. Meg fordultam és hozzá bújtam. Szorosan magához ölelt.-Tudod ha azt a hülye és idegesítő személyiségedet ha néha félre rakod imádni való bratyó vagy. - mondtam neki. Éreztem ahogy egy puszit nyom a fejem búbjára.
-Szeretlek hugi.- mondta. Éreztem a hangján hogy teljesen el érzékenyült. Ki bújtam a karjai közül és egy puszit nyomtam az arcára.
-Én is téged, de ne merjél nekem itt sírni. Légy férfi - adtam ki neki a parancsot mire el nevette magát.
-Igen is, de most menj aludni már késő van .-durcásan rá néztem hogy még nem akarok-De igen elmész aludni és a Hercegedről fogsz valami szépet álmodni.- mondta nevetve és adót egy puszit majd egy halk jó ét után ott hagyott egyedül. Nem tudom mit tegyek. Mármint Leoval. Charlie is azt mondta hogy várjak és most Dave is azt mondja. Utálok várni, de hallgatnom kell rájuk.
-Ha nem mész most el mosakodni majd aludni le kapcsolom a villanyt és tudom hogy félsz a sötétben!- kiabálta nekem Dave én pedig rögtön fel pattantam a helyemről. Az ajtóban álló Dave karjába bokszoltam aki csak rám mosolygót egy "én vagyok a felnőtt és azt csinálod amit mondok de azért szeretlek" mosollyal. Be mentem a gardrób szobába össze szedtem a fürdőbe szükséges dolgaimat. Ebben értem én a pizsimet amit imádok. Tudjátok van az a mese hogy Lilo&Stitch. Na igen és nekem Stitches pizsim van. Kellet még a törölközöm, sampon, a mamuszom és ennyi. Be mentem a fürdőbe. Miután el végeztem a dolgaimat nem voltam álmos úgyhogy elmentem a laptopomért és fel néztem az internet bugyraiba. A puha ágyam társaságában. Első utam a facebook volt. Vagy 100 értesítés 50 ismerősnek jelölés és volt 1 új üzenetem. A feladója Charlie volt.
*Charlie:Szióó kislány. Láttam ám azt a majdnem csókot. Bízz bennem ezt nem fogja annyiban hagyni. Ne aggódj.
*Lottie: Sziiia.Ha Dave később jön be akkor meg csókol de aajh. Nem is értem. Na de te kémkedsz utánam?
*Charlie : Most hülyéskedsz? Persze. Kislány Ti és Leo lennétek a tökéletes pár természetesen csak utánam és Chole után de akkor is. Én shippelek titeket már most.
Imádom Charlie tisztára úgy viselkedik mint egy lány. Fel nevettem az üzenetén. Ekkor valaki kopogót?!
-Be jöhetek? A kis kuckódba? - úristen ez ez Leo.
-Igen persze gyere csak. - motyogtam teljesen zavarban voltam. Mi előtt fel jött volna az ágyra vissza írtam Charlienak.
*Lottie: Itt van Leo. Úristeeeen.😍😍
Elküldtem az üzenetet. Leo pedig már fent is volt és előttem ült.
-Kivel beszéltél? - kérdezte kíváncsian. A telefonomat el tettem a hátam mögé nehogy el olvassa vagy bármi.
-Csak Charlieval. - motyogtam össze szorított ajkakkal. Egyre közelebb jött az ajkaival.
-Szóval Charlie-val, és miről beszéltetek? - kérdezte. Már-már éreztem a leheletét az arcomon.
-Se-semmi lé-lényeges-gesről- dadogtam és ekkor ajkaival meg szakította a kis távolságot köztünk ...
*Sziasztok! Elsőnek is nagyon köszönöm a díjat amit kaptam nem sokára azt is kiteszem természetesen. Szóval a részel kapcsolatban. Remélem tetszik.😂😂❤❤✌*xoxo
DU LIEST GERADE
Baby Girl~Bars and Melody
Fanfiction-Szeretlek az összes kis hibáddal együtt ès nem fogom engedni hogy bárki is bántson tèged többè. Charlotte Thompson, lennèl a barátnőm? -a szìvem kihagyott egy ütemet ahogy itt áll elöttem a nagy szerelmem és meg kérdezi azt amit már rég óta várok è...