,,Ty, Misch?" Ozvala jsem se, když jsme se rozloučily s jejími kamarády a vydaly se domů.
Otočila se na mě, úsměv na tváři. ,,Tak co na ně říkáš?"
Pokrčila jsem rameny. Fancy a Dennis se mi zdáli hrozně fajn, ale Blake byl jiný případ. ,,Proč sis brala tu cigaretu?"
Zastavila se uprostřed chodníku a překřížila si ruce na prsou. ,,To zní jako kázání."
Pokrčila jsem rameny a taky se zastavila. Stmívalo se. ,,Není to kázání. Jen... myslela jsem, že nekouříš, Mischelle. Je to kvůli Blakeovi? Aby ses mu zalíbila? Protože to nechápu."
Smála se mi. ,,Já kouřila už předtím, Mac. Ale prostě jsem přestala. Nechápu, proč."
Hořký úsměv na její tváři mi prozradil, co za tím bylo. ,,Přestala jsi kvůli někomu konkrétnímu?"
Protočila panenky. ,,Ježíš, Mac! Už dost. A hlavně to neříkej mámě, jo?"
Chtěla zase jít, jenže já ještě neskončila. Pořád jsem měla před očima její výraz, když ji Blake popíchl. ,,Neměň se kvůli klukovi. Neměň se ve špatnou," zašeptala jsem.
Otočila se na mě, dívala se mi do očí. ,,Já se neměním kvůli klukovi!" Vykřikla. ,,Vážně lituju toho, že jsem tě brala."
To mě zabolelo. ,,Mischelle-"
,,A Blake? To, že jsme spolu jednou spa-" zajíkla se. A mně spadla brada.
,,Cože?!"
Zavřela oči. ,,Bylo to jen jednou. A byla jsem ještě pod zákonem, takže to nesmí nikdo vědět, Mac. Prosím, nikomu to neříkej."
Přikývla jsem. Mischelle mi sice řekla, že se jí ten kluk líbí, že je její, ale rozhodně by mě ani jen nenapadlo, že mezi nimi bylo něco víc. A nelíbilo se mi, jak se k ní Blake choval. Utahoval si z ní, měl sprosté narážky a neustále jí koukal do výstřihu. Byl to ten typ kluka, který je schopný vás opít a vtáhnout do křoví za jediným účelem - a vy budete potom trpět doma v pokoji za světla noční lampy, s hlavou zabořenou v polštáři.
Otřásla jsem se. Už jsem se s jejími kamarády nechtěla setkat.
...
Doma jsem napsala Andy a Gabi, které mě přemluvily ke skupinovému Skypu. Zavřela jsem se v pokoji a nasadila si sluchátka.
,,Hádejte, kdo mi napsal," Gabi protočila panenky. Zapla jsem taky webku a opřela se zády o postel.
,,Kdo?" Povzdychla si Andy.
,,Rey Hubby. Jestli s ním nechci dělat ten projekt do biologie. No jako fuj, ale je to vážně slizoun."
Zasmála jsem se. Andy dál zírala do neurčita a hrála si se svým pramínkem vlasů. ,,Andy?" Oslovila jsem ji.
,,Je blbá," okřikla ji Gabi. ,,Chce ho a nenapíše mu."
Andy zavrtěla hlavou. ,,On nechce mě, jo?"
,,To nemůžeš vědět," namítla jsem.
,,Jak bylo venku, Mac?" Otočila Gabi.
Stručně jsem jim povyprávěla o Fancy, Dennisovi a Blakeovi. Vynechala jsem přitom zmínku o cigaretách a románku mezi Blakem a Mischelle.
,,Fuu," zasmála se Andy. ,,Tak to je fajn, že tě Mischelle představila svým kamarádům."
Gabi přikývla. ,,Vypadá to, že jsou fajn?"
Držela jsem svůj křečovitý úsměv. ,,Jo, jsou. Je s nima legrace."
Dál jsem poslouchala Gabi a její drby a Andy s jejími stížnostmi ohledně Ryana. Po hodině jsem se omluvila, že už budu muset jít.
Dala jsem si sprchu a ještě seběhla dolů pro něco k snědku. V obýváku seděla Mischelle a tvářila se sklíčeně. Ani mě nezaregistrovala.
Ještě než jsem ulehla do postele, přečetla jsem si esemesku od Mathease: sladky sny, princezno :)
S úsměvem od ucha k uchu jsem mu odepsala a zachumlala se pod peřinu.
Přemýšlela jsem nad sestřenicí. Mohla snad někdy Blakea milovat? Chodili spolu? Psal jí Blake taky takové zprávy na dobrou noc?
Hned jsem si i odpověděla: určitě ne.
Její kamarádi mi vůbec nepřišli jako někdo, komu by šlo o věci, které jsem měla já: kamarádky, se kterými se dá zajít do Starbucks na kávu, kluka, který píše sladké zprávy na dobrou noc.
Jenže bůhvíproč jsem tehdy zatoužila po tom, co měla i Mischelle: nebezpečí, Blakea a měsíc jako jediného společníka v temnotě.
....
Dočkali jste se.Jaaj, to je strašný ty moje pauzy mezi kapitolami. Omlouvám se :'(
Mak? ;)
Chrissy
ČTEŠ
Mackenzie [CZ] / pozastaveno
Teen FictionPatnáctiletá Mackenzie Davisová by se mohla chlubit tím, o čem dívky v jejím věku často jen sní. Narodila se do bohaté rodiny, má své nejlepší kamarádky, dobrý prospěch a také přítele, který ji nade vše miluje. Zvrat nastane, když se ze Španělska v...