Jedna

4.3K 156 1
                                    

„Gabrielo, k tabuli!" třídou se rozlehl dunivý hlas paní učitelky Harreyové, se kterou jsme momentálně měli angličtinu. Moje nejlepší kamarádka tiše zaklela a zvedla se ze židle. Kluk, se kterým jsem seděla v lavici, úlevně vydechl. „Ryane, však na vás také přijde řada." Usmála se učitelka. Její tvář teď připomínala kočku Šklíbu. Nasucho jsem polkla a Ryan zaúpěl.

„Dneska má nějakou špatnou náladu." Zašeptala mi moje druhá nejlepší kamarádka Andy, která seděla přede mnou. „Buď má krámy nebo jí manžel nedal na nákupy."

„Já vás vidím, Andreo!" křikla Harreyová a ukázala na nás prstem. „Chcete být taky zkoušená, mladá dámo?"

Andy zčervenala jako rak a okamžitě se posadila rovně.

Zatímco učitelka mučila Gabi těmi nejšílenějšími otázkami na literární dílo, které jsme si měli přes víkend přečíst, napsala jsem Andy vzkaz: Matheas mi včera napsal, že se chce dnes odpoledne sejít.

Podala jsem jí zmuchlaný papírek. Andy rychle přejela očima zprávu a potom s úsměvem napsala odpověď.

Teda. A co budete dělat? :)

Zasmála jsem se a chystala se zase odepsat, když...

„Mackenzie!" křikla učitelka a já papírek rychle upustila. Všichni mí spolužáci na mě vrhli zvědavé pohledy.

„Ano?" hlesla jsem a skoro přestala dýchat. Jestli mě chtěla zkoušet, byla jsem úplně v háji. To dílo jsem totiž nečetla... což byla chyba.

„Ty půjdeš hned po Ryanovi." Usmála se a mně se udělal knedlík v krku. No super.

..
„Máma mě zabije." Zaúpěla jsem a opřela se o skříňku. Andy zavrtěla hlavou a nachystala si učebnice na další hodinu.

„Takže k Matheasovi dnes asi nepůjdeš?" Gabi pozvedla své dokonale upravené obočí.

„Hm, pochybuju, že mě máma pustí, když jsem to zkoušení absolutně nezvládla." Protočila jsem panenky a založila si ruce na prsou.

Vtom mi zavibroval iPhone.

„Ano?" ozvala jsem se.

„Mac." Matheasův veselý hlas mě zašimral po celém těle.

„Ahoj." Usmála jsem se a tváře mi automaticky zčervenaly. Andy s Gabi si vyměnily pobavené pohledy a naznačily mi, že počkají před jídelnou.

„Přijdeš dneska?" zeptal se nadějně. Živě jsem si dokázala představit, jak mu září jeho čokoládově hnědé oči.

„Snad jo." Zašvitořila jsem. Matheas se na druhé straně roztomile zasmál.

„Dobře. Tak objednám pizzu."

Jako na povel mi zakručelo v břiše. „Už se těším, Matheasi." Řekla jsem po pravdě.

„A možná bych mohl nachystat i ten nový film s Eastwoodem?"

Usmála jsem se. „To by bylo moc fajn, ale mám být v devět doma. A taky bych tě chtěla poprosit o pomoc s matikou. Nechápu ty dnešní rovnice."

Povzdechl si. „Škoda. No, pomůžu rád."

„Fakt?"

„Jo. Hlavně, že přijdeš, ne?"

„Mac!" zavolala na mě Andy netrpělivě. „Už dost cukrování!"

Zasmála jsem se. „Hm. Volají mě kamarádky."

„Tak teda utíkej. Stavím se po škole."

„Tak jo." Nevím, jestli to bylo vůbec možné, ale můj úsměv se ještě rozšířil.

„Jo a Mac?"

„Ano?"

Chvíli mlčel. Potom tajemně zašeptal: „Rodiče nebudou doma."

Zavěsil a nechal mě ropačitou a celou vyklepanou stát na školní chodbě, se sluchátkem pořád u ucha.

Fajn. Budeme doma sami. 

Takže, první kapitola nového příběhu je na světě :)

Snad se bude líbit, případné otázky do komentářů :*

/Chrissy/

Mackenzie [CZ] / pozastavenoKde žijí příběhy. Začni objevovat