Deși supărată pe părinții ei și-a cumpărat o rochie destul de elegantă dar și comodă pentru acea seară. În fond era deja obișnuită cu plecările lor.
- Arăți foarte bine! spune Liam uitându-se uluit la ea
- Mulțumesc! îi răspunde aceasta și pleacă capul în jos. Se simțea întimidată fără să știe de ce. Liam și Faith erau prieteni încă de mici. Sunt un fel de prieteni de familie, cum s-ar spune. Părinții lor se înțeleg foarte bine și încă de când ambii copii erau de-o șchioapă se gândeau la o posibilă înrudire. Femeile încă se gândesc la asta dar bărbații sunt mai indiferenți și susțin că nu au de gând să se bage în viața lor personală.
- Dar nu vezi cât de bine se potrivesc? Spune doamna Black cu un zâmbet admirativ pe față.
- Mai vreo doi ani și îi putem căsători deja. Sunt așa drăguți! afirma și Eleanor uitându-se în direcția în care erau cei doi. Vorbeau despre o comedie vizionată recent și nici prin cap nu le trecea că viitorul lor le era discutat chiar de proprii părinți.
- Dragă, ști prea bine că nu o poți obliga pe Faith să se mărite cu cine vrei tu.
- Dar de ce nu ar vrea să facă asta cu Liam? E un băiat bun.
- Amândouă știți foarte bine că nu poți obliga pe cineva să iubească. Iubirea se naște fără să-ți dai seama. Nu e ceva premeditat și nu poți alege pe cine să iubești - Intervine domnul Black - Așa că hai să lăsăm tinerii în pace. Să facă ce vor ei.
Și uite așa discuția a fost încheiată lăsându-le pe cele două doamne nesatisfăcute că nu au reușit să pună încă nimic la cale. Nici una, nici cealată nu înțeleg de ce cei doi copii ai lor nu ar putea forma un cuplu. Fac parte din familii bune și înstărite și pe lângă asta ambii tineri arată foarte bine.A doua zi de dimineață Faith pleacă grăbită de acasă dar este oprită de mama ei chiar înainte să intre în mașină.
- Faith!
- Da mamă. Spuse acesta și își dă ochii peste cap
- Unde crezi că mergi așa fără să ne spui nimic.
- De ce ar trebui să-ți dau ție explicații?
- Pentru că sunt mama ta.
Mama mea cică. Până acum unde ai fost?
- Mă duc la școală, răspunde deja enervată
- Sâmbăta? Treci în casă imediat!
- Am pregătire pentru concurs așa că nu mă mai reține cu aburelile tale. Oricum nu îți pasă ce fac.
Imediat ce a spus a intrat în mașină și a închis ușa în urma ei fără să-i mai acorde mamei sale un ultim cuvânt de zis. Și chiar a mers la pregătire, dar nu a stat mai mult de o oră. Adică până la urmă concursul avea loc luni. Nu mai putea face nimic cu două zile înainte.
- Hei Liam! Ce faci?
- Mă cam plictisesc, dar tu?
- La fel. Ce zici de o ieșirea în club?
- Hmm... Nu știu
- O să fie și Sarah.
- Dacă mă gândesc mai bine, cred că nu sună așa de rău.
- Bine atunci, la 8 să fi gata. Te-am pupat
Acesta îi întoarse un zâmbet și după ce s-au îmbrățișat a plecat acasă cu gândul la Sarah. Au fost cândva împreună dar ea l-a înșelat și acum tot ce simte pentru ea e cel mult ură. Faith zice că aceasta regretă și că încă îl mai iubește. Auzind asta dorința de a o face să sufere și-a făcut loc în sufletul lui. Tocmai de aceea a acceptat să iasă, are de gând să se împace cu ea și apoi să o joace pe degete.
CITEȘTI
Bilet de tren
RomanceFaith o fată de 18 ani trăiește o viață la care mulți râvnesc iar alții, la fel de mulți, nici măcar nu îndrăznesc să viseze. Totul se schimbă însă atunci când în urma unei greșeli părinții acesteia decid să o căsătorească.