Első díj? Woah!
Szeretném megköszönni a díjat Vivi_enne! Mert imádlak!
Akkor lássunk is neki...
Írj magadról 10 tényt...
1. Szeretem, ha a dolgoknak körülöttem jó illata van, legyen az ruha, ágynemű, parfüm vagy akár a plüssöm.
2. Igen van egy plüssöm, akit Nyaflának hívok és vele alszom.
3. Szeretek sütni, de főzni nem.
4. Rossz szokásom, hogy rágom a szám belsejét. Tudom le kéne szoknom róla, de ha gondolkodom, akkor mindig ezt csinálom.
5. Imádok teázni. Télen, nyáron, hidegben, melegben teát iszom, ha épp nem vagyok lusta csinálni magamnak.
6. Mostanában hordom a karkötőt, amit a nagyimtól kaptam. Ez olyan snassz, hogy bevallja az ember...de hát az én koromban...
7. Húsz évesen költöztem el otthonról.
8. Az első könyv, amit nem kényszerből olvastam az Vavyan Fable Halkirálynő című könyve volt. Akkor kezdődött el az olvasás iránti érdeklődésem és falni kezdtem a könyveket. Sajnos ma már nincs annyi időm, hogy olvassak, de igyekszem szinten tartani magam.
9. Az előző tényhez kapcsolódóan, imádom a fantasy történeteket.
10. Íme a tízedik. Szeretek emberekkel ismerkedni a világ különböző részeiről. Vannak barátaim Koreában és Indiában is.
Válaszolj 10 kérdésre...
1. Mit változtatnál meg magadon?
Mondjuk lefaragnám azt a 15 kg felesleget, ami picinyke kis testemen csücsül, de sajna ez lehetetlen a betegségemből kifolyólag.
2. Milyen okból kezdtél el írni?
Sokáig csak olvastam, fanficeket, könyveket, mindent. Aztán egy nap elkapott a szikra, tollat és papírt ragadtam és nekiláttam írni. Olyan régimódi stílusban. Szóval azért kezdtem el, mert megjött az ihlet~
3. Van valamilyen kedvenc dalod, amit sose unnál meg?
Öhm... hát... öhm... nincs? Vagyis sok dalt szeretek és egyes dalokat jó újra hallgatni, de ha napi szinten kéne hallanom egy dalt, biztos megunnám egy idő után.
4. Mi az első emléked gyerekkorodból?
Vannak emlékeim oviból. Egyszer egy fiú a délutáni alvásnál elkezdte húzni a hajam, majdnem egy marék hajat tépett ki a fejemből. Biztos szerelmes volt belém... xD
5. Melyiket választanád: nutellás palacsinta vagy mandulás pudingtorta?
Cimetes palacsinta (aki kitalálja mi az a cimet, annak jár a keksz :3) citrom tortával.
6. Ha lenne egy különleges képességet, mi lenne az?
Baj, ha nem vágyom ilyesmire? Mert akkor sok ember megtudná, hogy van valami különleges képességem és irigy lenne vagy másokon kéne segíteni. Aztán rajtam meg ki segítene? Ez így nem buli...
7. Álommeló?
Létezik olyan?
8. Kedvelt tantárgyad?
Végül is szerettem az irodalmat. (nem véletlenül lett 100%-os a magyar érettségim)
9. Hova mennél nyaralni és kivel?
Kettő opcióm van. Az első az, hogy a párommal és végigjárnánk Koreát, Japánt. A második, hogy az én drága barátnőmmel és végigjárnánk Koreát és Japánt.
10. Hány éves vagy?
Muszáj? Öreg vagyok már.... ahh nah jó. 26 múltam...
Tegyél fel 10 kérdést...
1. Szerinted mi lenne az az egy dolog, ami gyökerestül megváltoztatná az életed?
2. Melyik élő vagy hol hírességgel töltenél el szívesen egy napot?
3. Chips vagy fagyi?
4. Ha oda kéne adnod valakinek a fél karod, ki lenne az?
5. Anyukád szokott cikis dolgokat mesélni a barátaidnak?
6. Kedvenc sorozatod/filmed vagy akár mindkettő?
7. Chips vagy csoki? Jah már volt, akkor.... Ha az utcán szembe jönne veled Kim Jongin és rád mosolyogna, mit tennél? (kifejtős kérdés)
8. Műköröm? Lakk?
9. Hány centi magas vagy?
10. Van olyan nyelv, amit szeretnél megtanulni? Gondolok itt olyasmire, mint mandarin, vagy japán, esetleg francia, latin.
Nyahh és a végére. A jelöltjeim...
szaszaxxx – The Educator (tudom, hogy csak fordítás, de örök hála érte)
annietar – Texting
BarthyBori – Red Riding Hood and the Wolf: An Untold story
mercikechan – Forest Love Life
KAMU SEDANG MEMBACA
Vivienne (Exo Suho x OC)
Fiksi PenggemarEgy barátnömnek íródott kis szösszenet.