-Păi scuză-mă că am stat atât să mă gândesc dacă să urc în mașina unui necunoscut care urmează să mă ducă cine știe pe unde, sau să fug spre casă cu riscul de a fi urmărită de ăia trei. Nu ți se pare că ambele variante sunt cam tentante?-spuse Rebecca sarcastic.
-Ah...în clipa asta nu avem timp de ceartă. Trebuie să scăpăm de ăștia. Înceracă să nu țipi, ok?
-Ce vrei să spui....?-dar Rebecca nu mai putu să spună nimic pentru că mașina în care se afla tocmai lua o curbă periculoasă.
-Ai grijă!-țipă ea.
Mașina intra în pădurea de lângă oraș. Rebecca fusese pe aici cu părinții ei când era mai mică, dar după un timp ei au devenit foarte ocupați și nu au mai avut timp pentru a o duce prin pădure, așa că și-a pierdut interesul pentru ea. Dar acum la ora asta, pădurea chiar părea înfricoșătoare și mai ales cu tipul ăsta în mașină. Dintr-o dată mașina mai luă o curbă, iar Rebecca putu distinge în acel întuneric un șanț care se afla în fața lor, iar în spatele lor se auzi un zgomot puternic.
-Uh...am reușit. Am scăpat de ei.-spuse tipul.
-Cum de ai știut să iei curba? Ai mai fost prin pădurea aceea? Ai mai fost prin pădurea aceea?-întreabă Rebecca, în timp ce mașina iese din pădure.
-Nu, nu am mai fost niciodată pe aici. Și ca să-ți răspund la prima întrebare, pur și simplu am știut. Acum unde stai?
-De ce? Ca să poți să vii să mă răpești într-o bună zi?
-Ca să te duc acasă sau dacă preferi poți să mergi pe jos. Doar eu cred că după toate astea nu ar fi chiar cea mai bună idee, așa că eu votez pentru prima variantă.
Rebecca stătu puțin pe gânduri. Într-un final spuse cu un oftat:
-Aleea Cireșilor, numărul 18 sau te poți orienta după cea mai mare casă de pe-acolo.
-Am înțeles. Avem ceva de mers.
-Mă întreb de ce?-spuse Rebecca dându-și ochii peste cap.
-Și ca să mai reducem atmosfera asta tensionată, spune-mi ce căutai la ora asta târzie, așa departe de casă?
-Mă întorceam de la o petrecere.
-La ora 3 dimineața? Trebuie să fi fost ceva.
-Știi ceva? Nu trebuie să-ți dau ție explicații, doar du-mă acasă!
-Da, doamnă.
(BrsanElena-Colaborare)
CITEȘTI
Azi este mâine și mâine va fi ieri
مصاص دماءLucas, un vampir, se îndrăgostește de Rebecca, o simplă fatã din America. Acesta o salvează de la toate pericolele la care este expusă de-alungul timpului. Rebecca află că este urmărita de vampirii și vârcolacii din altă dimensiune, aceștia știind c...