Capitolul 4: Spre casă

27 4 4
                                    


Drumul până la casa ei dura o veşnicie.

Hmmm...o veşnicie cu tipul ăsta în maşină?! Niciodată!-gândi Rebecca cu un fior pe şina spinării.

-Nu ar fi chiar atât de rău. Să ştii că multă lume mi-a spus că sunt o companie bună.

-De unde ai ştiut la ce mă gândesc?-întreabă Rebecca.

-Ei....pur şi simplu am ghicit. Nu era atât de greu să-mi dau seama că te gândeai la faptul că ar fi aşa de groaznic dacă ai rămâne cu mine pentru totdeauna cu mine în maşină.

-Eşti cumva un vrăjitor ceva de genul ăsta?

Tipul râse. De ar şti ea ce sunt cu adevărat.....probabil că nici două secunde nu ar mai sta cu mine în maşină.-gândi tipul.

-Nu, nu, nu sunt vrăjitor. Pur şi simplu astăzi am avut noroc. Ei, bine..dragă domnişoară, am ajuns.

-Stai, dar nu ai oprit în faţa casei mele.

-Bineînţeles că nu, ce ar spune vecinii, dacă ar vedea o maşină care parchează în faţa casei tale şi din ea coboară un tânăr chipeş, însoţit de o frumoasă domnişoară, care se dovedeşte că locuieşte aici?

-Cine s-ar trezi la ora asta?-întreabă Rebecca.

-Păi...aşa cum tu erai la ora asta târzie..-dar nu putu să continuie că Rebecca l-a întrerupt.

-Bine, bine. Am înţeles.

Rebecca coboară din maşină, dar şi tipul o face.

-Ce faci?

-Te conduc până în faţa casei, ca să mă asigur că nu ţi se mai întâmplă nimic.

-Nu e nevoie. Mă descurc şi singură.

-Aşa cum te-ai descurcat cu tipii ăia dacă nu apăream eu?

-Dar tu? Ce căutai afară la ora aia?

-Veneam de la un prieten..-spuse tipul ridicând din umeri.

-Aşa târziu?-spuse Rebecca pe un ton neîncrezător.

-De ce pari aşa surprinsă? Şi tu te întorceai de la o petrecere la 3 noaptea.

-Da....,dar...

Rebecca mai vru să zică ceva, dar el a întrerupt-o:

-Stăm să discutăm despre ce făcea fiecare sau vrei să intri în casă?

Dar se pricepe de minune să schimbe subiectul.-gândi Rebecca.

-gândi Rebecca

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Azi este mâine și mâine va fi ieriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum