...........Din perspectiva lui Christian.......
In sfarsit am ajuns in fata scolii unde invata iubirea mea.Ce dor imi e de el.Nu l am mai vazut de la logodna noastra.Pe atunci era asa de drăguț si grijuliu.Sper ca a rămas la fel.
Cand am aflat ca a avut un accident,nu mi a venit sa cred.Daca iubirea mea patea ceva.... cum as fi putut sa traiesc?!
Doar gândul la asa ceva ma inspaimanta....stiu, ca in acea zii am stat numai in biserica rugandu ma ca el sa se facă bine.
Inca țin minte telefonul domnului Winston.Mi a spus ca din cauza tratamentului Johann si a pierdut memoria.
Am fost atat de trist la auzul acestor vesti.
Asta insemna ca el nu isi mai aminteste de logodna noastra sau de noi,de zilele petrecute impreuna.
Gandindu ma la toate cele intamplate mi am dat seama ca plangeam.... Amintirile ma navaleau din nou si din nou parca intrând intr o transa......dar nu a durat mult.Vocea unui tanar ma trezii la realitate.
M am uitat la el ceva timp,pana mi am dat seama ca era chiar iubitul meu.Johann.
Eram asa de fericit incat nu m am putut stapanii...m am ridicat si l am îmbrățișat strâns.
Dupa cateva minute m am îndepărtat putin acesta părând confuz si un pic speriat.(Deci pana la urma el chiar nu isi aminteste de mine....)spun trist in gand.
Ne am asezat pe banca uitându ne unu la altu cand, dintr o data, o masina neagră opreste in fata noastra.
Din masina a iesit doamnul Winston.
Cand m am uitat la Johann am vazut ca starea sa de spirit se schimbase.....acesta devenind din ce in ce mai nervos.
Dintr o data Johann a ridicat tonul făcându ma sa tresar.Dându si seamna sa întors spre mine si si a cerut scuze eu putand doar sa dau încet din cap in semn ca sunt bine.
Domnul Winston ia spus lui Johann ca eu chiar sunt logodnicul lui si ca, de acum, vom locuii împreună pana la nunta noastra.
Acesta a ezitat prima data..iar, dupa o lunga perioadă de liniste a acceptat.
După toata discutia asta,Johann ma luat de mana (in acel moment m am facut rosu ca un rac,lăsându mi capul in jos),acesta si a luat la revedere de la tatăl sau si a inceput sa fuga spre apartament trăgându ma si pe mine dupa el.........
Gata si cu capitolul asta......scuze pentru greselile de ortografie si sper sa va placa☺