La 10 comentarii o sa pun capitolul urmator.Stiu sunt malefica😈😈☺☺
Este dimineata.Sunt trezit de Christian care stătea ghemuit pe pieptul meu.
-Neata pui
-Neata Johann
-Cum ai dormit?
-Întrebarea este daca am reusit sa dorm.
(Ca sa va spun mai pe scurt aseară dupa ce ne am întors l am ținut treaz aproape toata noaptea stiti voi de ce)
-Uite ca sa ma revansez astăzi o sa pregătesc eu micul dejun
-Pai si eu ce o sa fac?
-O sa stai in pat si o sa te odihnesti ok?
-Dar daca nu te descurci?
-Cu cine crezi ca vorbesti?E doar un mic dejun....pot sa fac măcar atat
-Dar...dar
-Nici un dar.Trebuie sa ai grija de sănătatea ta.Ce se va intampla cu mine daca micuțul meu se îmbolnăvește?
-Nu sunt micuț!
-Ba da.Esti micuțul meu.Acum odihnestete.Daca ai nevoie de ceva poți sa ma strigi ok?
-Offff ok
După ce m am asigurat ca nu o sa plece din camera am plecat spre bucătărie pentru a face micul dejun
-Hmmm......ce mâncare ii place lui Christian?Stiu!O sa i fac clătite cu ciocolată.
După ce am pregătit toate ingredientele m am apucat de compoziție.In timp ce ma chinuiam sa mi iasă bine aud niste pasi venind incep spre bucătărie.Prefăcandu ma ca nu l aud mi am continuat treaba.Nu a durat mult ca m am si trezit cu Christian in spatele meu zâmbind.
-Parca ti am zis sa stai in pat.
-Scuze.Dar a trebuit sa cobor.
-De ce?
-A sunat tatăl tau si ghici ce?
-Ce?
-O sa ne casatorim peste o saptamana
-Stai ce?
-Mi a spus ca o sa plece peste doua săptămâni înapoi in strainatate si nu o sa mai poată venii.De asta vom face nunta peste o saptamana.Nu e minunat?
-Este...dar nu crezi ca e prea devreme...adica avem multe de pregătit si nu avem mult timp la dispozitie.Nu vrei sa mai amânat un pic?
-Vrei sa spui ca nu vrei sa te casatoresti cu mine?Gata nu ma mai iubesti?
-Christian stii ca nu e adevarat.Te iubesc si te voi iubii mereu numai pe tine.Spun doar ca este prea devreme si ca nu avem mult timp la dispozitie.
-Minti!Mereu ma minti!Adevarul e ca nu ma mai iubesti si acum cauti scuze nu?
(Siroaie de lacrimi începuse sa curgă pe obrazul lui Christian.)Nu am mai apucat sa spun ceva ca Christian a si fugit sus trantind usa in urma sa.Cand am terminat micul dejun am urcat la etaj usa fiind încuiată.Am batut dar nu mi a răspuns nimeni.Îngrijorat am inceput sa strig la Christian.
-Christian te rog deschide usa.Stii ca nu este adevarat ce ai spus.Vorbeste cu mine te rog.
-Nu.Tu nu ma iubesti!
-Stii ca nu e asa.Te iubesc.Uite daca vrei sa ne casatorim peste o saptamana asa vom face ok?
-Minti!
-Nu mint.Daca nu ma crezi deschide usa si uitate in ochii mei.
-Bine
După ce a deschis usa am intrat lăsând micul dejun pe birou.M am asezat pe pat făcându i semn sa se aseze langa mine.
-Acum sa vorbim.De ce te ai înfuriat asa de tare cand ti am spus sa amanam?
-Pentru ca.....
-Pentru ca?
-Eu te iubesc foarte mult si nu vreau sa ne despărțim niciodata.Dar azi m am gandit ca poate nu ai nevoie de mine si de asta poate dupa un timp tu nu o sa ma mai iubesti.
-Nu se va intampla asta niciodata
-Esti sigur?
-Da sunt sigur.O sa te iubesc mereu
-Cum de esti asa de sigur?
-Pentru ca te cunosc îndeajuns de bine încât sa stiu ca nu o sa mi dai drumu prea usor
-Aici ai dreptate
-Ok acum ca am rezolvat chestia asta trebuie sa il sun pe tata sa vad cine se ocupă cu nunta
-Johann pot sa te rog ceva?
-Da iubire spune ce e?
-As vrea sa ma ocup eu cu organizarea nunții.
-Esti sigur ca o poți face?E mult de munca si nu cred ca....
-O pot face.Te rog lasă ma pe mine sa organizez nunta
-Ok daca ursuletul meu vrea asta
-Ieiiii......Te iubesc
-Si eu te iubesc.Ok atunci hai sa mâncăm apoi o sa iesim in parc vrei?
-Ok
După ce am mâncat ne am îmbrăcat si am iesit afară intrând in cele din urma si in parc.Ne am plimbat la un moment dat așezându ne pe o banca.Parcul era foarte linistit nu trecea aproape nimeni.Am profitat de situație luându l de mana pe Christian sarutandu l.
-Johann stai.Oprestete.Daca trece cineva si ne vede?
-Si ce?Lasa i sa se uite cat vor.
-Dar..
-Şşşşşş!Strici momentu
După ce l am sărutat dinou l am intins pe banca incepand sa l mangai masandui încet madularul el incepand sa geme.L am ridicat si l am pus in poala cu fata la mine bineinteles.
-Johann....ah.....oprestete....ah....
-De ce?Nu vezi cat de excitat esti?Lasama pe mine sa ma ocup de ea tu doar relaxeazate
Am inceput sa ii frec acea zona din ce in ce mai repede.-Johann....ah...nu.....ah....mai rezist...ah....mult si o sa mi dau drumu....ah...
-Da ti drumu pui....
-Dar...ah....mana ta?...ah
-Si ce daca se murdareste....deabea astept sa iti simt gustu
-Încetează!
-Nup
După inca cateva minute Christian si a dat drumu pe mana mea eu lingand lichidul alb care se scurgea pe mana
-Ce faci?Oprestete!E murdar!
-Nu e murdar!Esti atât de dulce cum pot sa ma opresc?
-Johann încetează!
-Bine bine....încetez doar pentru ca esti foarte drăguț când roseti
-Johann!
-Gata gata....haide sa ne întoarcem
-Ok
După ce am ajuns inapoi acasa ne am petrecut toata ziua uitandune la filme vechi si povestind.Seara a venit repede iar noi ne am culcat devreme.Maine trebuia sa facem pregătirile pentru nunta.