Camın kirine bakıyordum. Acaba ne zamandır temizlenmiyordu.
"Demirgan. İlgini çeken şey dersimden daha önemlidir umarım."
"Özür dilerim hocam dalmışım." Diye düzeltmeye çalıştım. Allah'tan çok üstelememişti. Dersimiz matematikti. Dersi severdim ama öğretmeni asla. Ayrıca öğretmen bana her zaman soyadımla seslenirdi. Neden?
Tahtaya soru yazmaya başlamıştı. 3.dersteydik. Hava çok soğuktu. Yanımda kalorifer vardı. Aynı zamanda cam. Kim camın yanına kalorifer yaparki? Hangi mantıkla yani?
"Listeden seçiyorum. Haberiniz olsun." Dedi. Ben ayağa kalktım. 4 senedir bu okulda bu öğretmenin dersine giriyorum ve ne zaman soru çözersek listeden ilk beni kaldırırdı.
"Geçmiş olsun kardeşim."dedi Doruk.
"Sağ olasın yiğidom." dedim yakın arkadaşlarımdan biriydi. Diğeride yanımda oturan Çisil.
"Çisil kayda geçeyim."dedim. Ama beni duymamıştı.
"Çisil. Hoov kime diyorum." İrkilerek kendine geldi.
"Ay özür dilerim içim geçmiş."dedi. Tarık arkadan kafasını sokarak.
"Gözlerin açıkken mi?" dedi. Doruk haklıydı Çisil'de bir haller vardı.
"Hazal Demirgan ilk sorunun talihlisi." Hocanın yanına kalem almaya gittim. O sırada kapı açıldı. İçeri 2 oğlan girdi. Tiplerinden buraya ait olmadıkları çok belliydi. Hiç ses çıkartmadan arkada ki boş sıraya geçtiler. Azıcık saygı be. Bütün sınıf onlara bakarken ben tahtaya gidip soruyu çözdüm. Sonra arkama dönüp yerimi oturacağım sırada zil çalmıştı.
2 dakika sonra ikizim Talha içeri girmişti.
"Talha kurtar beni gözünü seveyim bu insan dışı varlıkların yanına en bir sevdiğim!" dedim ve ona kollarımı açtım. Ben sıranın üzerine çıktım ve beni tutarak sıradan geçmemi sağladı. Yanağından öptüm. Sonra Talha kaşlarını çattı.
"Bunların burda ne işi var?!"dedi Doruk'a bakarak. Doruk anlamamış bir şekilde arkasına döndü. Şaşırmış bir şekilde bize baktı. Çisil bir şey söyleyecekmiş gibi oldu.
Talha bunu anlamış olacak ki Çisil'e
"Söyle Çisil!"dedi.
"Talha bunun kız kardeşi sizin yan sınıfınızda yanında bir arkadaşı ve arkadaşının sevgilisi var."dedi.
Bu kim?
"Biri bana da anlatabilir mi?" kısık sesle dedim. Çünkü onlarda kısık sesle konuşuyorlardı.
Talha bana döndü ve "Arkadaşları çok sevmiyoruz sadece."dedi.
"Oha mükemmel bir açıklama aydınlandım şuan."dedim ellerimle alkış tutarak. Sonra Talha ciddileşti Doruk ve Çisil ayağa kalktı. Arkamda insan varlığını hissedebiliyordum. Çisil kolumdan tuttu yanlarına çekti beni.
"Talha Bey arkadaşınıza bir selam vermez olmuşsunuz."dedi uzun boylu
"Adı üzerinde ben arkadaşlarıma selam veririm."dedi. Talha ilk defa bu okulda birine laf sokuyordu. O sevilen bir insandı.
Sınıfa Talha'nın sevgilsii Derya girdi. O da arkamıza geçti. Kulağıma eğilip ne olduğunu sordu.
"Ben de anlamadım ki!"dedim.
Oğlan beni gösterip "Kız kardeşin değil mi?"dedi.
"Yok eltisiyim ben."dedim. Birazcık dalganın ortamı yumuşatacağını düşünmüştüm. Ama işe yaramadı.