Reggel lementem inni egy kávét majd visszaszaladtam a szobámba, hogy felöltözzek. Nem bonyolítottam túl az öltözékem ezért hamar készen lettem.
Összeraktam az ágyamat. Telefonomat a kezembe kaptam majd a nappali felé vettem az irányt. Felmentem Twitterre, és körül néztem.
Nem volt semmi teendőm ezért táskámat a hátamra kaptam majd elindultam kifele az ajtón egyenesen a park felé. Remélem Ross nem olyan nyalimali lesz, hogy állandóan csak magával fog törődni, mert akkor eljövök onnan. Pár perccel később Ross egyszerűen csak megállt előttem.
-Hali. -néztem fel rá.
-Szia. -mondta lihegve majd leült.
-Mi történt? Idáig üldözött egy kutya? -nevettem fel.
-Ha a lesifotósokat lehet kutyáknak nevezni akkor igen. -kapkodott levegő után.
-Komoly? Ez tényleg agyrém. -döbbentem le.
-Remélem itt nem találnak meg. -nézett körül hátha idáig követték.
-Szerintem egy benzínkút melletti étterem parkjába nem követnek. Csak nem gondolják, hogy pont ide jöttél.
-Van valami nálad amiben nem ismernek fel? -nézett rám. Lélegzetvéltele helyreállt, azt hiszem.
-Persze. Vedd fel ezt. -adtam kezébe egy sapkát.
-Nane. Csak nem várod el tőlem, hogy egy lányos sapkában legyek? -nézett rám felvont szemöldökkel.
-Van más ötleted? -kérdeztem.
-Na jólvan. -forgatta meg szemét majd felrakta a fejére a sapkát. Én belőlem kitőrt a nevetés- Hahaha. Gondolom nagyon viccesen nézek ki.
-Aha. -nevettem továbbra is. Felkapott egy napszemüveget is, csak hogy fokozza a felismerhetetlenséget- Mostmár úgy nézel ki mint ahogyan én szoktam kinézni.
-Akkor felismerhetetlen vagyok? -kérdezte kíváncsian. Hirtelen nem tudtam mit mondjak, mert én szerintem még mindig ugyanúgy néz ki mint amikor nem voltak rajta a cuccok.
-Igen. -feleltem.
-Akkor okés. -fújta ki a levegőt- Nincs kedved elmenni valamerre?
-De hát akkor felismernek a lesifotósok.
-Ugyan dehogyis. -mosolyodott el.
-Akkor rendben. -húztam kis mosolyra a számat. Felálltunk majd elkezdtünk sétálni az étterem parkolója felé- Pontosan hová is szeretnél menni?
-Hm... mondjuk LA legjobb, legszebb helyeit megnézhetnénk. -kacsintott.
-Ross... a kacsintgatást most azonnal fejezd be, mert visszafordulok. -szóltam rá.