Hoofdstuk 20

510 7 2
                                    

Hoofdstuk 20

Sorry iedereen, ik heb gisteren geen hoofdstuk gepost omdat ik de hele dag weg was

xxxxxxxxxxxxxxxxx

vote, comment en share :)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POV HELENA

Mag ik aub mee mam?

"Helena, ik weet echt niet wat ik hierop moet antwoorden."

Alsjeblief? Als er iets gebeurt ofzo, zal ik meteen terug naar huis komen.

En Lisa is er ook nog steeds om voor me te zorgen als er iets gebeurt.

"Helena, ik denk dat men antwoord vast staat."

Ik mag ook nooit iets van jou! Waarom?! Roep ik luid

"Mijn antwoord is ja. Je mag gaan, maar als er iets is kom je meteen weer naar huis."

Dus het mag? Ik mag mee?

"Ja"

Echt waar? Bedankt mam!

Ik geef haar een knuffel

En sorry voor men reactie daarnet, ik dacht dat ik niet mocht gaan.

"Bedankt mevrouw dat ze mee mag gaan, ik zal goed voor haar zorgen." Zegt Lisa

"Graag gedaan hoor, ik zie haar niet graag verdrietig dus ik kon gewoon geen nee zeggen.

Het is middag, is het goed als we samen iets gaan eten in de cafetaria?"

Goed idee mam, om te vieren dat ik mee mag.

"Ik zal even aan men mam laten weten dat ik hier blijf eten."

POV LISA

Ik stuur even rap een bericht naar mam.

Ik rol Helena met haar rolstoel tot aan de cafetaria, we nemen allemaal iets om te eten.

Er is echt super veel.

Helena en ik hebben een bord spaghetti en Helena haar mam heeft een broodje.

"Smakelijk iedereen." Zegt Helena

Smakelijk

Er staat een radio op in de cafetaria.

Opeens hoorde ik iets, het was een interview van one direction.

Veel werd er niet gezegd, tot helemaal op het einde.

Niall zei: "Lisa, als je dit hoort wil ik even zeggen dat ik zielsveel van je hou. Ik wil je nooit kwijt!

Hopelijk kom je snel terug samen met je vriendin Helena.

Ik mis je echt hard.

Love you babe!"

Het werd muisstil en er rolt een traan langs men wang.

"Je mist hem he?" Vraagt Helena

Ja, echt super hard

Na het eten gaan we terug naar de kamer.

Opeens krijg ik een bericht van mam.

"Wauw wat Niall net zei op de radio was super lief, heb je het ook gehoord? En is Helena terug wakker? Daar heb je me niets over verteld. Xxx je mamaatje"

Ja mam ik heb het gehoord, en ja dat was super lief, en ja Helena is terug wakker, en wow dat zijn veel ja's haha.

Ik steek men gsm weg.

life on tourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu