Hoofdstuk 24
Sorry dat jullie zo lang moesten wachten, hopelijk is dit hoofdstuk het wachten waard!
Veel leesplezier!
Xxxxxxx
vote, comment en share bedankt :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
POV LIAM
Wat is er gebeurt? Vraag ik aan Harry
"Geen idee, ik zei dat ik verliefd ben op haar, ik kus haar en dan opeens zegt ze dat ze het niet kan.
Ze liep meteen weg zonder te zeggen wat er echt was."
Ik ga naast Harry zitten
Misschien komt ze eroverheen je weet maar nooit.
"Ze voelt niets voor mij,waarom zou ze anders weglopen?"
Je zal ooit wel de ware vinden, geloof me.
"Ik heb geen idee, ik weet gewoon nooit of ze me leuk vinden voor wie ik ben of dat ze me leuk vinden omdat ik DE Harry Styles ben"
Met dat probleem zitten we allemaal, maar kijk gewoon naar Niall en Lisa, ze zijn super gelukkig samen.
"Dat is waar, ik hoop dat mij ook ooit zoiets overkomt." Zegt hij met een klein lachje
Ik ben er zeker van dat het ooit zal gebeuren.
"Oh ja Liam, ik heb nog een probleem."
Zeg het maar.
"Ik ben echt al super lang verliefd op Lisa, en ze heeft ooit tegen mij gezegd dat ze ook iets voelt voor mij, maar wel veel minder als dat ze voor Niall voelt. Maar wat moet ik hier nu aan doen?"
Ben je echt zo erg verliefd op haar?
"Ja, en het probleem is, als ik alleen ben met haar moet ik echt moeite doen om haar niet te zoenen."
Ik denk dat je dit probleem beter zelf oplost Harry.
De enige tip dat ik je kan geven is: zorg dat er geen ruzie ontstaat tussen Niall en Lisa want dan zal je een probleem hebben.
"Ok, toch bedankt Liam."
Graag gedaan, als je nog problemen hebt kan je altijd bij mij terecht.
"Haha, ok bedankt."
POV LISA
Omg Niall bedankt!
"Graag gedaan babe."
Hoe weet je eigenlijk dat ik een Bruno Mars fan ben?
"Haha emmmm, ik heb ooit een dagboek van jou gevonden en de sleutel zat erbij, dus ik heb even gelezen, en er stond in dat je een grote Bruno Mars fan bent."
Dus je hebt in mijn dagboek gelezen?
"Sorry babe."
Niet erg Niall, er staat toch niets speciaal in.
"Hey, alles goed met jullie?" Vraagt Bruno Mars
Ja heel goed, en met jou?
"Ook goed, wil je misschien een foto en een handtekening?"
Ja graag, bedankt.
Niall neemt een foto van Bruno Mars en mij, daarna neem ik een foto van ons alle drie.
SMILE! Roep ik
Bedankt voor de foto's en de handtekeningen.
"Graag gedaan."
JE LEEST
life on tour
Teen FictionHelena en Lisa besluiten om naar een dood normaal one direction concert te gaan, maar alles krijgt ineens een andere wending. Wil je weten wat er gebeurt, lees het dan snel hier!