Hoofdstuk 22

459 10 1
                                    

Hier is hoofdstuk 22

En bedankt iedereen voor de vele Votes en comments!! :)

Veel leesplezier xxxxxxx

Vote, comment en share

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

POV LISA

"Ik ga het land echt nooit uit kunnen zonder paspoort " zegt Helena

En wat nu?

"Geen idee, ik zal niet kunnen vertrekken, ik zal moeten wachten totdat ik een nieuwe paspoort heb."

Maar dat duurt super lang, je moet altijd super lang op je nieuw paspoort wachten.

"Ik heb geen andere keuze Lisa, sorry. Vertrek jij maar al zonder mij, ik kom naar jullie als ik een nieuw paspoort heb."

Nee Helena, ik vertrek niet zonder jou, hoe hard ik Niall dan ook mis.

"Ga gewoon, ik wil geen last voor je zijn."

Wil je echt zo graag dat ik al vertrek?

"Ik wil je niet ongelukkig maken door nog super lang te wachten voor je Niall kan zien."

Als ik je er blij mee kan maken zal ik wel al vertrekken, op 1 voorwaarde.

"En dat is?"

Als je je pas hebt kom je meteen naar ons.

"Dat zal ik zeker doen, beloofd."

"Bedankt, je bent echt de beste."

"Maar als je naar een ander land gaat, wil je dan wel laten weten naar waar je gaat?"

Tuurlijk, maar ik ga nog niet meteen vertrekken hoor, ik ga nog even bij je blijven.

Ik geef Helena een knuffel

Ik ga je missen. Fluister ik

"Ik jou ook." Fluisterde ze terug

Ik ga even een bericht sturen naar Niall om te zeggen dat je er niet zal bij zijn.

"Ok, en daarna kunnen we eten, het is bijna middag."

POV NIALL

We zitten allemaal in de zetel wat te praten.

Boys ik heb net een bericht gekregen van Lisa.

Ze zegt dat Helena er nog niet zal bij zijn als ze terugkomt naar ons.

"Waarom niet?" Vraagt Liam

"Er is toch weer niets gebeurt?" Vraagt Zayn

Nee er is niet gebeurt, maar Helena haar paspoort is gestolen, en ze kan het land niet uit zonder.

"Ow, dat is niet goed." Zegt Harry

Nee inderdaad

"Ik heb honger, gaan we iets eten?" Vraagt Liam

"Dat is goed. Gaan we binnen het hotel eten of buiten het hotel?" Vraagt Louis

Best in het hotel, het is maar om al de fans te vermeiden.

We gaan naar het restaurant in ons hotel.

"Met hoeveel personen zijn jullie?" Vraagt een man aan de inkomhal

"Met 5." Zegt Harry

"Ok, volg me maar."

De meneer begeleid ons naar een tafel en geeft elk van ons een menukaart.

life on tourWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu