PARAMPARÇA CENNET

91 17 17
                                    

ŞARKI MÜTHİŞ BU BÖLÜMEDE UYDU GİBİ :) 

Babamı görmemle artan mutluluğumu yaşarken saçına boya döktüğüm mavi gözlü adam konuşmaya başladı.

MURAT:"Siz Ferdi Usta olmalısınz."

FERDİ USTA:"Evet Ben Ferdi buyrun"

MURAT :"Az önce kalfanız olacak eşkiya saçıma boya döktü bakın"

FERDİ USTA:"E o  öyle sakardır  kusuruna bakmayın siz onun  unutun gitsin "

MURAT:"Siz gelmeseydiniz bunun hesabını verirdi  hem sakarlıklada bir alakası olduğunu düşünmüyorum gayette bilerek döktü ama sizi kırmayayım bu olayı burda kapatalım."

FERDİ USTA:"Sağolun kalfa işte ben onun adına sizden özür dilerim  ee siz neden beni arıyordunuz?"

Babamın sorusuna yanındaki esmer çocuk cevap verdi.

BUĞRA:"Biz vitray yaptırıcaz sizi bu yüzden aradık"

Babam ve adamlar Kliseden çıkarken yaptıklarımı düşüne düşüne işime devam ettim.Şuan mutluydum ama beni mutsuzluğa sürükleyecek çok büyük bir problemim vardı ne yapıcağımı altından babamla konuşunca kalkabileceğimi sanmıyordum ama denemekte fayda vardı konuşmakta fayda  vardı.Düşüncelerimle boğuşurken babamın sesiyle irkildim.

"İşin bitince eve git arabada sende kalsın ben boya alıcam ordanda dükkana geçicem akşam evde görüşürüz"

"Aa baba boya var bu iş için yeterli almana gerek yok"

"Bu iş için değil şu gelen adamların evleri için"

Ben  babamın sözlerinin şokunu yaşarken babam gitti.Demek oluyorki ben bu adamları tekrar görücem ve eminim ki benden bu yaptığımın cezasını  çıkaracaktır sarışın olanı.EYVAH!

İşimi bitirir bitirmez Klisedeki bir odada tulumumu çıkarıp elbisemi giydim saçlarımıda beremden gelişi güzel saldım hoşgeldin Hicran güle güle Hasan.Malzemeleri arabanın arkasına koyup sürücü koltuğuna geçtim ve yola koyuldum.Eve geldiğimde  sofra için anneme yardıma giriştim dinlenme yok.Babamında gelmesiyle sofraya oturduk.Sofrada babamla nasıl konuşacağımı düşünürken yemeklerin bittiğini anladım ve sofrayı toplayıp babama kahve yaptım.Her zaman yaptığım şeydi kahve  rutin bir iş gibi her yemekten sonra.Bu kez farklıydı bu kez hayatım için gidiyordum kahveyle babamın yanına ona sığınıp ona "BABA BENİ EVLENDİRME" dicektim. Karanlığın içinde güneş sayıyordum babamı ama o benim güneşim olucak mıydı bunun cevabı için gidiyordum.Kahvenin muazzam kokusunun eşliğinde ilerliyordum tam kapının önünde durdum "BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM" derken kapının kulpunu çevirdim ve işte o ses kapı gıcırtısı ilk defa bu kadar sinir bozucu olmuştu.

Kahveyi sehpanın üstüne koydum ve

"Baba seninle konuşmam lazım"

"Konuş dinliyorum."

"Baba ben evlenmek istemiyorum ben yapamam hiç tanımadığım bir  adamla evlenemem benim hayallerim var ben mesleğimden mesleğimi yapmaktan senin evinde olmaktan çok mutluyum şimdi değil baba şimdi değil daha zamanı var baba ne olur  yapma beni evlendirme baba"

Genç kız babasına derdini anlatırken sicim sicim göz yaşları akıyordu gözlerinden önce yanağına ordan boynuna ve ardından göğsüne kadar iniyordu.Bir şarkı gibi  bir şiir gibi bir yemin bir gizli düş gibi...

"Bak Hicran söz ağızdan bir kez çıkar bir kez söylenir ben sözümü annene söyledim sen Bayram'la evleneceksin bunu onlarada söyledim yani geri dönüşü yok boşuna yalvarma"

Acımasızca konuşuyordu yaşlı adam hiç acımadan güzel kızının göz yaşlarını hiçe sayıp.

Babasının öldürücü sözlerini kulakları duymuştu duymak istemesede duymuştu bitmişti çökmüştü genç kız hayatını çalmışlardı.

Artık kızın kalbi paramparça bir cennetti.Artık umut yoktu .Artık paramparça bir cennet ve içindeki göz yaşları vardı.Hüzünlerle bölünmüştü saatleri  artık onun ne güneşi vardı ne de yıldızları.Artık kalbinde çiçekleride olmiyacaktı kuruyacak döküleceklerdi.Artık yüzündeki baharlar sararıp solacaklardı.Tarifi mümkün olmayan bir rüyadan  yapayalnız uyandığında güneş eskisi gibi öpüp kirpiklerinde parlamadığında aşkı bulacaktı.Ve o rüya  başlamıştı.Aşkı çok yakınındaydı.

Bilmiyordu evlenceği adamın babası yaşında olacağını ve ona tecavüz edeceğini .Bilmiyordu aşık olduğu adamın nişanlı olduğunu. Birşeyi daha bilmiyordu öyle birine aşık olacaktı ki o adam  bir istiridyenin kıymetli incisini sakladığı gibi saklayacaktı onu.Sevecekti aşkı yaşatacaktı ona en tutkulusundan.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

İLERİKİ BÖLÜMLERDE NELER YAŞANACAĞINI SÖYLEMİŞ OLDUM :) NASIL BULDUNUZ?



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

HercaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin