Murat ve Hicran İlk Karşılaşma

127 31 16
                                    

Annemin kahvaltıdaki sözlerinin ardından beynim allak  bullak olmuştu.Hayallerim vardı benim.Evlenmek bozuyordu tüm işleri üstelik hiç tanımadığım bir adamla.Aşık olmadım aşkı bilmiyorum evet aşkı hiç yaşamadım ama yaşayabilirim inanıyorum .Bana aşkı yaşatacak kişiyi ben bulmalıyım.Ben görüp ben sevmeliyim.Bunun içinde babamla konuşmalıyım Bayram denen o adamla olmaz bu iş.

Saat 13.24 babamla konuşmama  daha çok var akşam konuşmalıyım yemekten sonra tek başıma.Kafamdaki tüm bu düşünceleri atmam gerektiğini anlayıp fırçamı elime aldım. Bu gün bir Klise de çalışıyorum.Aslında çok farklı bir duygu bu kliseyi sanatımla güzelleştiriyorum keyfimce renklerle oynuyorum bu benim işim ve tam anlamıyla benim için  ortaya çıkmış bir iş gibi.(YAZAR SAÇMALADI)Sizlere söyledim mi bilmiyorum ama ben bu işi yaparken erkek gibi giyiniyorum tulumumun içinde ağzımı kapatan peçeyle  ve saçlarımı içine alan  beremin içinde HİCRAN değilde HASAN oluyor gibiyim.(HİCRAN)

Böyle olmaktan mutluyum aslında HASAN gibi özgürce vitrayımı yapmaktan rahat hareket edebilmekten mutluyum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle olmaktan mutluyum aslında HASAN gibi özgürce vitrayımı yapmaktan rahat hareket edebilmekten mutluyum.Babam istemişti işimi yaparken kız olmamın gözükmemesini tabi bende sesimi çıkaramamıştım iyide olmuş böyle gerçekten çok rahatım tabi Oğlum Lan Baksana gibi seslenişlerden memnun olmasamda işimi yapabildiğim için mutluyum.

YAZARDAN DEVAM 

Şimdi Hicran 'ın neler yaptığını öğrendik peki ya Murat ne yapıyor birde onlara bakalım.

MURAT'ın Ağzından devam 

(BUĞRA HİCRAN MURAT)

Sabah Lale'nin öpücükleriyle uyandım nişanlı olsakda aynı evde yaşıyoruz ve ailelerimizde çok karışmıyorlar ve bizde böyle rahatız    aslında

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sabah Lale'nin öpücükleriyle uyandım nişanlı olsakda aynı evde yaşıyoruz ve ailelerimizde çok karışmıyorlar ve bizde böyle rahatız    aslında.Lale' aşağı inerken yine aklımı o düşünceler sarmaya başladı Lale'ye karşı hissettiğim neydi bilmiyorum aşk mı hoşlantı mı yoksa  sıradan bir sevgi mi? Bu aralar sürekli bunu düşünüyorum neydi bu yaşadığım sorguluyorum.Bu düşüncelerle boğuşurken Lale'nin aşağı in talimatıyla aşağıda buldum  kendimi ve o yapamadığımız sohbetimiz başladı.

1 saat sonra   ♌ ♌ ♌ ♌♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌ ♌
 


Kahvaltıda Lale'nin tutturması üzerine  evlendiğimizde kalacağımız evimize vitray yaptırmaya karar verdik.Bu günde vitray sanatı için birkaç yere uğrayacağımdan şirkete gitmemekde ayrı bir mutluluk  olsa gerek  arabaya binerken Buğra'nın arayıp bana eşlik edeciğini söylemesi ve

  bildiği birkaç vitraycının olması ultra bi mutluluk oldu benim için.Şimdide  Buğra'yı almaya gidiyorum beyfendinin ayağına.

Yaklaşık 1 saatdir Ferdi Ustanın  (Hicran'ın Babası)    dükkanını arıyoruz tam bulduk derken dükkanın kapalı olmasıyla bi öf çektik sonradan birkaç kişiye sorduk ve Ferdi Ustanın Kadıköyde'ki bir Klisede çalıştığını öğrendik ve yola koyulduk.Bunların hepsi Lale'nin yüzünden oluyordu ahh bazen    hiç  çekilmez bir kadın oluyor.

Sonunda Kliseye geldik içeriye girdiğimizde bi oğlan çocuğunun (HİCRAN)

 vitray yaptığını gördük kalfaydı herhalde.

"PİŞT OĞLUM FERDİ USTA NERDE" diye seslendik çocukta tık yok

 "LAN BAKSANA KOÇUM" dedi Buğra çocuk bön bön bakıyor .Çok sinirlendim ve çocuğun merdiveninin yanına gittim tam kafamı kaldırırken saçımda hissettiğim ıslaklıkla ürperdim elimi saçıma götürdüğümde kırmızı boya olduğunu ve oğlanın döktüğünü anladım artık o çocuğu kimse elimden alamazdı.

HİCRANDAN DEVAM

Kliseye giren 2 tane adam gördüm bunlar kim diye düşünürken babamın adını duymamla 

HA FERDİ Mİ?  dedim içimden tabi  bu  insanlara  cevap veremezdim üstelik babamda arabadan birkaç fırçayı almak için gitmişti  o gelene kadar oyalamam lazımdı bu adamları ama nasıl  kız olduğumun bilinmemesi lazımdı.Ben cevap vermemeye direnirken Koçum demeleri beni çok sinirlendirdi resmen dalga geçiyorlardı yüzlerindeki alaycı gülümseme içimdeki  alevleri büyüttü  resmen.Mavi gözlü olanı yanıma yakşalırken şeytani hain planım devreye girdi ve kırmızı boyayı hopp mavi gözlünün saçında ben burdayım diyordu sanki .Gülümsemem peçemin ardında kalırken babamın gelmesiyle şükür çektim.

NASIL OLMUŞ ARKDAŞLAR DEVAM EDEYİM Mİ?




HercaiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin