John oğlu Justin'in kaçırıldığından şüpheleniyordu. Justin 2 gündür eve gelmiyordu. Telefonuda kapalıydı. John bu yüzden polisi aradı. Polis cinayet kaçırılma olayının bağlantılı olduğu sonucuna vardı. Bu sonuç olaya FBI'ın karışmasına sebep oldu. Artık şehir FBI tarafından didik didik aranıyordu. John'un aklına tuttuğu dedektifin uzun süredir ortalıkta görünmemesi takıldı. FBI görevlilerine Jack'ten bahsetti. FBI tüm şehirde Jack'i arıyordu. Polisler şehir çıkışlarını tutuyordu. Jack'in kaçma ihtimali yoktu. Fakat şehirde saklanabileceği çok yer vardı.
Bunu öğrenen Jack ve adamlarının çok morali bozulmuştu. Jack nasıl şehirden kaçacağını düşünüyordu. Justin her geçen gün bağlandığı ipleri gevşetiyordu. Planı bir gece ipleri çözüp Jack ve adamları uyurken kaçmaktı. O sırada Jack şehirden kaçmanın yolunu bulamadığını için öfkelenip elindeki içki şişesini masada kırdı. O sırada etrafa sıçrayan cam parçalarından biri Justin'in bağlı olduğu sandalyeye geldi. Justin farkedilmesin diye camı kazağının kolundan içeri soktu. Ve gece olmasını beklemeye başladı. Gece Jack ve adamları uyuyunca camı kazağın kolundan çıkardı ve ipi kesmeye başladı. İp kesildi Justin sessizce kiliseden çıkıp kaçtı. Ama nerede olduğunu bilmiyordu çünkü kilise şehrin bir ucundaydı, ama Justin'in evi şehrin diğer ucundaydı olduğu yerde hiç insan yoktu bu bölüm terkedilmişti. O sırada Jack ve adamları kiliseden çıkıp Justin'i aramaya başladı. Justin son saniyede eski bir eve girdi. O sırada Jack bir adamı aradı o adama patron diye hitap ediyordu. Justin sessizce ormana doğru koşmaya başladı. Aniden derin bir çukura düştü ve başını çarpıp bayıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İsimsiz Bölüm 1
Mystery / ThrillerO gün Elizabeth için güzel başlamıştı. Kocası terfi almış oğlu ise okulun beyzbol takımına seçilmişti. Fakat Elizabeth ölümün çok yakında olduğunu bilmiyordu,ölümün bir gün mesafede olduğunu bilmiyordu.