CK-6 "Haksız değilsin be güzelim."

37 8 4
                                    

Düşünmek. Düşünmek bu kadar zor muydu ki? İki saattir bana olayları nasıl anlatacaklarını düşünüp duruyorlardı ve ben gerçekten sinirlenmeye başlıyordum.

"Arsel'in yüzünden senin peşindeler! Asıl istedikleri Arsel ama seni elde ettiklerinde Arsel'in canını daha fazla yakabileceklerini düşünüyorlar! Ki haksız da değiller!!" diye ortaya atıldı Murat. "Yeter!! Her siktiğimin olayında beni ortaya atıp durma! Çünkü o siktiğim adamları ben hiç bir bok yapmadan peşime düşüyorlar!!" "Arsel!! Yeter!! 1) Küfür etme. 2) Senin yüzünden değil." Herkes söylediklerim karşısında bana malmışım gibi bakıyordu. Arsel'in yüzünden peşimde olduklarını onlar gibi bende biliyordum. "Bak Arsel. Eğer tek Mira'yla konuşmak istersen konuşabilirsin. Anlarız. En azından ben anlarım."diye sakince söze başlayan Güneş'in konuşmalarını abim kesti. "Oldu. Başka. Bir de yazılı anlatsın bari!! Sadece kendine. Biz de şu ana kadar olup biten hiçbir boku bilemeyiz o zaman!!!" "Murat!!!" "Ne!!" "Kapa çeneni!!"

Arsel'in bana baktığını hissettiğim anda ayaklandım ve söze başladım. "Bence gitmelisiniz. Çünkü o adamların bir daha buraya gelmesini istemiyorum." "Gelmeyecekler. Tabi kısa bir süre boyunca." diyen Gökhan'a bakıp konuşmaya başladım. "O halde o kısa süre boyunca bu olayları halledin ve hiçbiriniz buraya adımınızı dahi atmayın. Tamam mı?" "Mira saçmalıyorsun!!" "Saçmalamıyorum Arsel! Şimdi defolup gidin ve beni yalnız bırakın." "Tamam Mira öyle istiyorsa gideriz. Sorun değil benim için. O benim dostum. Onun iyi olmasını isterim. Siz de biraz mantıklı düşünün." "Saol Güneş. Şimdi gidin!" diyerek odama çıktım.

Arsel'den

Gidinmiş! Gerizekalı! Bu kız gerçekten gerizekalı! Gerizekalı olduğunu söylemiş miydim? Gökhan omuzuma dokunarak "Sıkma abi canını eninde sonunda konuşacak." "Konuşmazsa ne olacak?" "Bilmem. Ama konuşacak." "Umarım."

Flashback

Yazardan

"Ah! Hayvan!" diyerek üzerine atladı genç kız, genç oğlanın üzerine. Bilmiyorlardı ki onların bu mutluluğunu izleyen kötü kalpli insanlar vardı. Genç kız, genç erkeğin sırtından inerek sarı elbisesini ve pembe hırkasını düzeltti ve gençe dönerek konuşmaya başladı. "Atlı karıncaya binelim mi? Ne olur? Ne olur?" Kızın doğum günüydü ve genç erkek, sevgilisinin doğum günü için bir geceliğine lunaparkı kapattırmıştı. Bu yüzden genç kız neye binmek isterse ona biniyorlardı. Kız, genci siyah renkteki ince ceketinden tutup çekiştirmeye başladı ve atlı karıncanın yanına getirdi.

Genç erkek cebinden sigara paketini çıkartarak bir sigara yaktı ve sevgilisinin çekiştirmesi sonucunda atlı karıncanın üzerine çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Genç erkek cebinden sigara paketini çıkartarak bir sigara yaktı ve sevgilisinin çekiştirmesi sonucunda atlı karıncanın üzerine çıktı. Genç kız da sevgilisinin bindiği atlı karıncanın yanındaki atlı karıncaya binecekken genç erkek sigarasını dudaklarına hapsedip genç kızın kafasındaki pembe tacı kendi kafasına  taktı ve sigarasından ciğerlerine büyük bir nefes çektikten sonra sigarayı dudaklarından çekerek dumanı dışarıya üfledi.

Cehennemde Kayıp (Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin