İnsan korkar mıydı ki yaptığı hatalarından, kaçtığı iyiliklerden, içine doğru yürüdüğü cehennemden. İnsan korkar mıydı ki aşkından, dostlarından, abisinden. İnsan kaçamaz mıydı ki yaşamından...
İnsanlar bazen düşünür yalnız kalabilmek için. Ben düşünen taraftaydım; korkularımla, cehennemimle ve aşkımla... Bazen korkuyorum bu hayattan. Bazense sığınıyorum bu hayata. Her akşam odamdaki balkona çıktığımda yıldızların ve ayın bana yol göstermesini bekliyorum. Ama sonuç hep aynı, onlar bana yolumu benim kendime göstermemi söylüyorlar.
Abim. Abim beni gerçekten çok seviyor, bunu biliyorum. Ama bazen bana hiç bağırmadığı kadar bağırıyor. Güneş ile kavga ettikleri her zaman içip eve geliyor. Sonucunda öğle dayak yiyenlerden değilim. Abim bana asla elini kaldırmaz. Bana vursa da-ki vurmadı-kendisini affetmez bunu biliyordum. Ama bütün laflarının sonucunda her zaman bana Arsel' in sigara kullandığını, tutarsız ilişkileri olduğundan bahsedip duruyor.
Arsel'in sigara kullandığını zaten biliyorum. Çünkü bazen benim yanımda da içiyor. Her ne kadar onu gözümde Murat'a karşı "O iyi biri." diyerek savunsam da iyi biri olmadığını ben de biliyorum.
Evet, doğru, Arsel'in benden önce tutarsız ilişkileri olmuş, ama sonucunda kendisi biz bu yola beraber çıkarken söylemişti bana. Ancak artık öyle değil. Her yanıma geldiğinde ve bana sarılırken anlıyorum üzerinde başkasının kokusu olmadığını. Beni seviyordu. Biliyorum ve hissediyorum. Ki Murat'ın karşı çıkmasına rağmen 4 aydır hâlâ beraberdik ve mutluyduk.
Arsel'e ve Murat'a çok takıldım. Biraz da başka konulara gelelim, benim dostlarıma.
En yakın arkadaşım zaten Güneş. Abim de benim sayemde Güneş ile tanıştı ve çıkmaya başladılar zaten. Güneş' i severim. Çatlaktır, ama benim can dostumdur kendisi, hem ben de onun sayesinde Arsel ile tanışmıştım. Şimdi Arsel ile Güneş ne alaka diyeceksiniz. Aslında çok alaka, çünkü kuzenler, tabi anne taraflarından.
Caner Arpacı? Caner'i ben Arsel ile tanışmadan önce de tanıyordum. Ne hoş ki ikisi de kardeş. Tabi Caner yaş olarak daha büyük. Bir de Caner bana karşı bir şeyler hissediyor-hissediyor desem biraz az kalır galiba-. Tabi bunu Arsel bilmiyor. Çünkü eğer öğrenirse bence Caner'in sonu hiç iyi olmaz.
Arpacı ailesine gelirsek "Arpacı ailesi her iki çocuğunu da çok seviyor." demek isterdim, ancak öğle değil. Çünkü Caner'i daha çok seviyorlar. Daha çok babası, annesi her ikisini de eşit seviyor çünkü.
Gökhan, benim erkeklerden en iyi anlaştıklarımın başında. O da benim dostum. Tabi bir de bu yakışıklılığa bir kız aşık olmazsa olmaz değil mi? Gökhan'a da Merve aşıktı. Merve de benim en yakın arkadaşlarımdan biriydi. Kız sanki sarışınlara aptal diyenlere inat doğmuştu.
Mete Yılmaz. Arsel'in hem kuzeni hem de dostu. Ancak Arsel Mete'yi daha çok dostu olarak görüyor. Mete iyi biri ve Güneş ile birbirlerini tam olarak Yılmaz soy isminde tamamlıyorlar.
Biz ise Murat ile tam tersiydik. Birbirimizi Gülbenk soy isminde tamamlayamıyorduk.
Her neyse Mete'nin sevgilisi yine benim en yakın arkadaşlarımdan biriydi. Selin. Selin, Mete'yi sanki karanlığın dibinden çekmişti. Aileleri beraber olmalarına izin vermemelerine rağmen kimseyi umursamadan aşklarına devam ediyorlardı.
Düşmanlarım şu anlık yok, olmasın da zaten.
Hayatım cehennem ile cennet arasında kalmıştı bana göre. Selin'e göreyse cennet abim Murat'ın tarafındaydı. Cehennem ise aşkıma sahip olan Arsel'in. Benimse cehennemi seçtiğimi söylüyordu Selin. Arsel'in cehenneminde kayıp olduğumu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cehennemde Kayıp (Ara Verildi)
Novela JuvenilBazı insanlar korkmak, korunmak ister. Aşık olmaması gereken insanlara aşık olurlar. Benim gibi, ona aşıktım, aptal gibi, o da bana. Abisi bana aşık olurken, anlamsız şeylere sinirlenirken yanında sadece dostları vardı. Abim bize izin vermezken, her...