Alex
Aaaaa! !Înnebunesc fara Dragon a mea!La fel si Myako fara Lioness !Oh mai se o jumatate de ora pana putem sa le luam deci cred ca putem pleca sa le luam!Deci la 19:00 le putem lua e 18:50 si mai avem putin si ajungem la magazinul Madokai deci la fix vom fii acolo!!Ma gândesc la tipul ala Ryuga ma întreb cum v fii lupta cu el!Dragon e asemănătoare lui L-Dragon a ii Ryuga! Hm?Si ma întreb cum va fi lupta lui Myako cu Kyoya! E precum leoaica versus leu iar la mine dragon vs dragon!
Ajungem in fața magazinului e fix si intrăm!Madoka :Alex,Myako ati ajuns!
Myako:Da sunt gata?
Madoka:Da am facut verificările si am curățat piesele!Mai greu a fost sa schimb câteva piese care nu mai rezistat mult dar acum totul e in ordine!
Alex;Mulțumim Madoka!
Madoka:Plăcerea e a mea!Daca aveti probleme sa veniți la mine!
Noi:Sigur!
Myako:Madoka ai spus ca nu prea se stie nimic de beyurile gold!
Madoka:Da nimeni doar câteva persoane!
Alex:Pai ai vrea sa afli am fii bucuroase sa ti spunem despre Dragon si Lioness!
Madoka:Serioas as fii foarte bucuroasă sa aflu!Va multumesc!
Myako;Nai pentru ce si noi iti multumim ca ai avut grija de beyurile noastre!
Madoka:A fost plăcerea mea!
Noi;Pa Madoka!
Madoka:Pa fetelor!Si iesim si am dat peste băieți!
Gingka:Salut Myako,Alex!
Noi:Buna!
Benkei:Ce faceti?
Myako;Am venit si neam luat beyurile!
Kenta;:Deci maine vom lupta nui asa?
Alex:Bineinteles ca da!
Gingka:Ne vom întâlni e stadion ok?
Myako:Ok pa băieți!
Baieti:Pa!Si plecam se e casa!
Insfarsit ne vom lupta cu acei băieți vreau sa vad cat de puternici sunt!Prima care va lupta va fii Myako!
Myako io batut usor pe Benkei si Kenta!Urmatorul era Kyoya!Va fi interesant!
Wow Lioness si Lion au forte egale e incredibil !!!Myako isi foloseste miscarea specială Tornado reginei!Si aproape li scos pe Lion dar na reusit si Kyoya isi foloseste miscarea lui si aproape a infranto dar na reusit!E ciudat ca cineva e la acelasi egal de putere!WTF egal au pierdut in acelasi timp!!!Myako:Lioness?
Kyoya:Lion?
Benkei:Wow e egal!
Kenta :Wow au aceiasi putere!O observ pe Myako era confuză! Dupa urmează lupta cu Gingka!Aaaaa! CUM A BATUTO GINGKA!!!Acum e clara treaba!!
Acum eu urmez ii bat pe Benkei si pe Kenta foarte usor acuma urmează Ryuga! L-Dragon era destul de puternic dar Dragon a mea nu se lasa asa usor!Imi folosesc miscarea specială Dansul împărătesei dragonului!La naiba încă se învârte si observ ca L-Dragon e foarte agresiv in cele din urma isi foloseste miscarea lui specială dar nu reuseste după ne trezim amândoi cu beyurile înafara!Kenta:aaa.m.Ryuga a pierdut?
Myako:Alex a pierdut?
Alex:Gol Dragon?
Ryuga:L-Dragon?
Gingka:A fost fantastic acum eu urmez!Numi place de loc!Si ajung sa ma confrunt cu Gingka si primesc bătaie!Gol dragon ce e cu noi?
Dupa ma duc la Myako!Alex:Myako?
Myako:Te ai descurcat minunat!
Alex:Dar am pierdut!
Myako:Uni nimic o înfrângere te face mai puternic!
Alex;Da!Dupa vin băieți la noi!
Benkei:A fost nemaipomenit mai ales lupta ta cu Kyoya!
Myako:Mersi!
Kenta:Nu ma asteptam ca cineva e fie egal la putere cu Ryuga!
Alex:Da..
Gingka:Mia placut mult sa ma lupt cu voi da o mai facem si alta data!
Noi: ...
Kyoya:Eu as vrea o revansa!
Benkei :Kyoya?
Kyoya :Nu inteleg cum de am pierdut in acelasi timp!
Myako :nici eu!
Ryuga:La fel!Vreau revansa!
Alex:.....
Myako:....De obicei eu si Myako nu luptăm iar cu aceiasi persoana!Si cerandune o revansa mmm...
Myako:Poate!
Kyoya:Cum adică poate?
Myako;Poate voi lupta iar cu tine!De obicei eu si Lioness nu luptăm de doua ori cu acelasi adversar!
Kyoya:Grrr!
Alex:La fel e la si mine si Dragon!
Ryuga:Tsk!
Myako:Oh noi vom pleca !Pa băieți mia plcut sa ne luptăm cu noi!
Gingka:La fel!Si plecam de acolo!Revansa hm!Eu si Dragon nu luptăm de doua ori cu aceiasi persoana!Deci nu voi lupta cu el chiar a ca îmi cere o revansa!E ciudat ca am fost la egalitate cu Ryuga si învinsă de Gingka!Tsk acest lucru ma inerveaza si se pare ca si pe Myako!Nu inteleg cum de a fost egalitate la ea si Kyoya si mai ales si ea bătută de Gingka !Wow beyul lui Gingka Pegasus e foarte puternic nui de mirare ca nea învins pe mine si pe Myako!O sa reusim sa il învingem intrun final!Vom reusi Gol dragon promit!
Scuze daca sunt greseli!
CITEȘTI
Beyblade
FanfictionPovestea este despre două bune prietene care sunt ca niste surori!Ele sunt luptătoare beyblad si vor sa se confrunte cu luptători mult mai puternici și să dovedească că sunt cele mai bune!În călătoria lor îi întâlnesc pe băieți noștri!Gingka,Kyoya,B...