Capitolul 31

84 11 3
                                    

*Myako pov.*

Stăteam cu Lia și Alex la mine și ne uitam la un film și le așteptăm pe fete sa vină.
Deodată Sora dă buzna în cameră cu o față îngrijorata.

Alex:Huh?Ce e Sora?
Lia:Ce sa întâmplat de ai fața aia?
Sora:Fetelor cred că Bella și Crystal au probleme.
Myako:De ce au probleme?

Ne arată telefonul cu un mesaj de la Bella.

Myako:Ok asta e serios, tia mai trimis altceva înafara de acest mesaj?
Sora:Doar locația de unde a trimis mesajul și că niște vânători le-au prins.
Alex:Ar trebui sa mergem acolo.
Lia:Nu trebuie.
Sora:De ce?!
Myako:Lia are dreptate ,ar putea fii o capcană sa ne prindă și pe noi.
Alex:Aveți dreptate și ce facem acum,trebuie sa mergem după ele .
Lia:Nu ,după ce ne facem un plan atunci vom merge vânători devin mai puternici pe zi ce trece trebuie să avem un plan foarte bun și stabilit că sa trecem de ei daca le-au dus unde cred eu acea locație va fii plina de vânători no să le putem face față.
Sora:Atunci ce facem...
Alex:Ce-ar fii să cerem ajutorul băieților.
Myako:Nu!Nu vreau săi băgăm în asta e problema noastră nu a lor!
Lia: Myako, înțeleg că nu vrei săi pui in pericol dar de data asta Alex are dreptate trebuie să le cerem ajutorul.Nici eu nu vreau săi punem în pericol.
Sora:Nici eu dar de data asta chiar avem nevoie de ei că sa le salvăm Myako.
Alex:Știm cât de periculos poate fii aceasta misiune dar chiar avem nevoie de ajutor deci te rog nu mai fii încăpățânată și ascultane și pe noi te rog!
Myako*ofteaza*Prea bine o să le cerem ajutorul băieților.
Sora:Așa te vreau Myako.
Lia:Bun acum că toate suntem de acord săi băgăm și pe băieți în asta ce facem după?
Alex:Ar trebui sa ne băgăm pe echipe.
Myako:Pe echipe?
Sora:Locul in care le țin pe fete are 5 sectoare .
Lia:O să avem nevoie de 5 echipe de câte doi.
Myako: Înțeleg deci fiecare echipă va lua câte un sector.
Alex:Exact sunt sigură că Bella și Crystal sunt ținute în sectorul 5 acela e cel mai bine apărat la fel că sectorul 4 în care ei țin beyurile furate înainte de ale trimite acelor idioți de lideri de doi bani ce sunt.
Myako:Cum de știți atât de multe?
Sora:Mai ști când eu ,Alex și Lia am dispărut atunci pentru câteva ore.
Myako:Da îmi amintesc ,maestru îmi tot spunea că sunteți plecate în pădure.
Alex:Atunci eram plecate intro misiune.
Lia:Trebuia să investigăm zona de care vorbim așa am obținut aceste informații prețioase.
Myako:De ce nu mi-a spus și mie maestrul sa merg va puteam ajuta.
Sora:Da dar era mai bine sa nu.
Alex:Pe atunci aveai probleme cu controlul ai uitat.
Lia:Mereu te înfuriai și săreai sa te bați cu toți bleyderi care te enervau.
Myako:Ups.. asa e,hehe...
Lia:Deci haideți să mergem să le spunem băieților.
Noi:Bine.

Am plecat și am mers unde am stat de vorbă cu băieți și le-am explicat.

Kenta:Ce?! Crystal și Bella au fost răpite?!
Noi:Da...
Tsubasa:Și unde sunt acum?!

Le explicam locul și toate alea și dacă ne ajută și au acceptat.

Lia:Bun deci trebuie să ne împărțim câte doi.Kyoya și Myako vor lua sectorul 5..
Kenta:Stai așa eu și Tsubasa vom lua acel sector.
Alex:Dar băieți..
Lia: Lasai pe ei sal ieie.Deci Kenta și Tsubasa vor lua sectorul 5,Kyoya și Myako sectorul patru,eu și Chao Xin sectorul 3,Alex și Ryuga sectorul 2 iar Sora și Yu sectorul 1.Toata lumea a înțeles?
Noi toți:Da.
Lia:Foarte bine, misiunea asta o so incepem diseară la noapte ,poate avem noroc și nu o să ne vadă nimeni și nu va trebui sa luptam și o să le scoatem pe fete de acolo în siguranță.
Ryuga: Fără lupta ,e plictisitor dar merge și așa.
Alex:De acord și eu.
Sora:Ok ne întâlnim în centrul orașului diseară la 21:00 toată lumea să fie prezentă la ora aia, ați înțeles băieți?
Băieți:Da am înțeles.
Alex:Ok ,ne vedem diseară băieți.

Și plecăm și mergem acasă și ne pregătim pentru diseară.Sper că fetele sunt bine și nu au pățit nimic daca le-au făcut vreun rău o săi distrug cu mâna mea pe toți de acolo!

Scuze daca sunt greșeli.

Beyblade Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum