Capitolul 7

213 23 3
                                    

Myako

Am reușit să găsim câțiva vânători am aflat si unde se strig e la un fel de bar!Dar cum să intrăm acolo și să scoatem niste informați unde ar putea fii Beyul lui Sora ii trimit mesaj celorlalți și au ajuns s în 20 minute unde ne aflăm!

Alex:Deci aici!
Bella:Ce mai așteptăm sa intram!

Da să plece dar o prinde Tsubasa!

Tsubasa:Ușurel Bella mai întâi sa ne gândim la un plan!
Bella:Ok!spune roșind!
Lia:Deci?
Gingka:Cum vom intra acolo?
Ryuga:S-ar putea sa fie multi acolo!
Kenta:Trebuie să ne gândim bine!...

Sora

Ma uit mai bine la locul acela e un bar unde lumea cântă și cunosc pe cineva care poate cânta!Hihi!

Sora:Lia,Bella,Alex veniți puțin s avorbim!
Elel:Ok!

Si mergem si le spun la ce m-am gândit!

Noi:Myako!!😄
Myako:Ce e?😓
Lia:Pai acolo în acel loc lumea cântă!
Benkei:si cei cu asta?
Sora:Cred ca tu erai prins Myako!
Myako:Nici vorba!!😒
Kyoya:Ce e Myako?
Masamune:Da!
Bella:Vedeți voi sora are un plan Grozav cum sa intre unul dintre noi acolo!
Alex:Exact si acea persoană e Myako!
Myako:De ce eu!!??
Sora:Tu poți cântă!!
Myako:Da dar nu vreau!
Lia:Haide Myako Așa le putem distrage atenția în timp ce sora se uită să vadă dacă recunoaste pe acei vânători care au furat pe Gold Libra!
Myako:Si voi puteți cântă!
Bella:Da!Dar ai uitat!
Alex:ne e frică să cântăm în fața oamenilor!Dar tie nu deci!!
Myako:Nu!!😑
Sora:Te rog Myako!
Myako:😑
Sora:Onecea!!😳
Myako:Aoleu nu mai rezist Ok!O fac!!
Noi :Yay!
Gingka:credeți că asta va funcționa?
Ryuga:s-ar putea să meargă!
Tsubasa:Dacă acei vânători vin aici asta înseamnă că le place cântecele!
Kyoya:Ok sa mergem!
Myako:Sa vedeți ce datoare o să-mi fiți!😼
Noi:Da!!(vai de noi!😨)

Avem noroc că Myako când se luptă mereu avea gluga pe cap deci no pot recunoaște pe mine da din cauza înălțimi si parului verde!Dar înainte aveam parul lung dar l-am tăiat și l-am aranjat voi fii in regula!Si e în regulă si la Bella si Lia ele au fost plecate din tara deci nu le stiu vânători de aici pe ele!Pe Alex n-au cum findca și-a desprins parul si are altă îmbrăcăminte!Si la băieți e în regulă nu-i cunosc!Dar tot trebuie sa nu ne facem văzuți dacă se prind ca suntem noi am dat de dracu!!Am intrat si ne-am așezat la masă!Myako să dus si a întrebat dacă poate cânta si a putut să dus pe scena!Aoleo ce mai urlau toți băieți!Ma uit la Kyoya si il aud mârâind !hopa gelos Hihi!Mă duc mai aproape de el!

Sora:Gelos?
Kyoya:Normal!
Sora:n-ar trebui sa fii!
Kyoya:N-am ce face doar auzi ce spun toți tipi de aici!
Gingka:Să întâmplat ceva?
Noi:Nimic!

Si ne prefacem ca nu e nimic!Problema era ca Myako Nu știa nici o melodie si m-am strecurat fără sa ma vadă nimeni până în fața scenei si iam dat un sidiu cu o piesă la care mă rugat sa o fac pentru ea!Ia mi-a spus că nare versuri pentru piesa!I-am spus că poate face asta fără frică!Canta ce simpti i-am spus!Si a fost Deacord!M-am dus înapoi la masa!

Madoka:Dece ai plecat Sora!
Sora:Pai Myako Nu știa ce să cânte și i-am dat un sidiu cu o piesă la care mo rugat să io fac problema e ca nare versuri si iam spus să bage ea ce vrea!
Kyoya:Adică improvizează!
Sora:Exact!
Lia:Sa sperăm ca iese!

Pornește muzica !Sunt sigură că va reuși!!

Wow e super!!Acum nu am tip sa ascult chiar dacă e superb cântecul!Trebuie să ma uit dacă e aici!Si l-am zărit!Grrrr!!!!vreau să-l bat chiar dacă e mai înalt ca mine!!!Myako termina de cnatat si ieșim repede!!

Lia:Wow a fost super!!!
Bella:Incredibil!
Myako:Da,da!!
Kenta:Ai cântat frumos!
Tsubasa:Interesant!
Myako:Mersi!Deci l-ai zărit pe cel care ți-a luat Beyul!?
Sora:Da!
Alex:Ce mai rămâne de făcut e să-l prindem când e singur!
Ryuga:Așa va fii ușor săti luăm Beyul înapoi!
Gingka:Dar cum vom știi unde e?
Lia:V-am luato înainte!Sunt o măiestria afurisari si am avut timp să-i prind de el un dispozitiv de urmărire!
Chao :Wow ești tare!!
Lia:Mersi!
Bella:Deci i-ai văzut fața!?
Lia:Din păcate nu!
Chao:Vom afla nu-i asa?
Lia:Da!!

Sper ca vom reuși să o am pe Gold Libra înapoi!Dar as vrea și-a dau o mamă de bătaie acelui tip!Imi venea și-a sparg fața!!!Grrrr sa nu se mai pună niciodată cu mine!!

Gingka:Se întunecă!
Masamune:Ar trebui să găsim un loc unde să stăm!
Bella:Stiu eu un loc am mai fost aici înainte să vin în orașul vostru!
Noi:Ok!

Si am mers după Bella!Deabia Aștept să ajungem si sa fac o baie si sa ma bag in pat sunt frântă la fel si ceilalți!Mă simpt prost ca trebuie să-i deranjez cu nevoile mele!

Scuze daca sunt greșeli!

Beyblade Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum