Capitolul 19

144 13 4
                                    

Myako

Deodată mă trezesc din somn din vina că se aud sunete ciudate afară,mă ridic din pat.Ceasul arată ora 03:30,sunetele iar se aud asta e prea ciudat ,cine ar putea fii afară la ora asta târzie.
Poate ar trebui să investighez,merg încetișor spre uşă pentru a nu-l trezi pe Kyoya. Da,a insistat să doarmă cu mine.-w-
E aşa adorabil când doarme,parcă ar fii un copil mic. Hihi.
Şi când am reușit să deschid uşa se pare că la-m trezit,firar.

Kyoya:Unde crezi că pleci?
Myako:Până afară.
Kyoya:Afară, de ce?

Şi iar se aud sunetele alea inervanta care mau trezit din somnul meu dulce.

Kyoya:Ce se aude?
Myako:Tocmai de asta vroiam să ies.
Kyoya:Singură? !Nici gând, vin cu tine!
Myako:Ok şi vorbeşte mai încet că trezești pe toată lumea.
Kyoya:Ok,hai să mergem şi să vedem de unde se aude sunetele.
Myako:Ok.

Şi se ridică şi vine lângă mine.

Kyoya:După tine.
Myako:Ce gentalmen.*spune dânduşi ochi peste cap*

Şi ies pe uşă .

Kyoya:De când mi se pare fundul tău şi mai drăguț. *spune rânjind*
Myako:Dacă mai scoți un cuvânt pervers mic ce eşti va fii vai de tine.
Kyoya:Bine.:3

Crystal

Aud zgomote afară ce naiba ar putea fii.Mă ridic din pat şi ies din cameră, mă duc la Alex să văd dacă doarme,deschid încetișor uşa şi spre mirarea mea.
Deci cineva a uitat că eu am o regulă, cea în care nu e voie să dormi cu un băiat în cameră. Dragă Ryuga să vezi ce vei păți tu mâine.
Ies de acolo,mai bine ma-ş duce singură să investighez sursa zgomotului că cine ştie cu ce surprize mă mai trezesc în camerele celorlalți.Oare cine o putea fi cel care provoacă zgomotele astea,dacă e un intrus va fii vai de el.Eu una nus blândă cu intruşi deci,hehehe na-ş vrea să fiu în locul lor.
Când să dau colțul pe hol mă ciocnesc de cineva şi cad peste el.Îmi ridic privirea şi dau de Kenta.

Crystal:Kenta?
Kenta:Crytalz?

Şi mă ridic de pe el şi îi întind mâna şi îl ajut să se ridice.

Crystal:Ce faci Kenta aici la ora asta?
Kenta:Am auzit nişte sunete şi am ieșit să văd de unde se aud.Dar tu Crystal?
Crystal:La fel.
Kenta:Atunci am putea investiga împreună,asta..dacă vrei.*spune roşind *
Crystal:Păi...sigur.
Kenta:Grozav să mergem.

Asta mă face să mă simpt ciudat dar într-un fel de fericire,hihi.Brusc îmi amintesc ceva important.

Crystal:Kenta stai!

Şi îl prind de mână.

Kenta:Ce...ce..e Crystal?*spune făcându-se roşie la față *
Crystal :Templul e plin de capcane,eu ştiu unde e pusă fiecare capcană deci cel mai bine ar fii să mă ți de mână cât timp mergem prin templu.
Kenta:Bine..

Şi continuăm să mergem,e destul de uşor să îmi dau seama unde sunt capcanele doar eu le-am instalat,deci ştiu unde e fiecare capcană din tot templul, sper că nu o fii uitat vo una din capcane că vai de noi atunci.Dar e in posibil cunosc fiecare loc şi capcană a acestui templu deci vom fii ok.

Bella

Deodată mă trezesc din vina că se aud zgomote afară,oare care ar putea fii sursa zgomotului ?E poate e o pisică, mai bine maş pune înapoi la somn,dar dacă nu e şi în schimb e un musafir nepoftit,mai bine aş verifica ca sănu ne trezim cu surprize în toiul nopți.

Bella:Hei Tsubasa?
Tsubasa:Mmm...ce e Bella?De ce eşti trează?
Bella:Scuze că te-am trezit.
Tsubasa:E în ordine,ce e?
Bella:Se aud nişte zgomote ciudate.
Tsubasa:Zgomote ciudate?

Şi dintr-o dată iar se aude.

Tsubasa:Chiar aşa,ce se aude?
Bella:Nu ştiu.
Tsubasa:Mai bine am investiga.
Bella:Da.

Ne ridicăm din pat şi ieşim din cameră. Îl iau pe Tsubasa de mână şi continuăm să mergem,am ocolit câteva dintre capcanele lui Crystal,frate tipa aia chiar îi place să pună capcane de tortură.

Tsubasa:Care crezi că ar putea fii sursa zgomotului?
Bella:Nu stiu ar putea fii o pisică,câine sau orice animal dar e posibil să fie şi un intrus.
Tsubasa:Ai dreptate.Oricine ar fii ar trebui să fie pregătit.
Bella:Aşa e,hihi.
Tsubasa:Oricum,oricine ar fii să ştii că te voi proteja de pericole.
Bella:Tsubasa...

Ceea ce îmi spune Tsubasa mă face să roşesc şi fericită.^^
Deodată se aud nişte țipete de băieți,cred că au dat de capcanele lui Crystal,ay e vai de ei atunci.Dar stai aşa vocile astea...

Tsubasa:Vocile astea...
Bella:Sigur sunt...

Scuze dacă sunt greşeli.

Beyblade Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum