Luna și Soarele

83 11 6
                                    

Fiecare zi trece precum o pagină citită dintr-o carte, invăt, simț, trăiesc, iubesc, descopăr, îmi imaginez și încerc să deslușesc. Probabil cel mai mare mister a fost să știu care este scopul nostru aici, apoi după un timp, când am întâlnit-o a fost acel sau mai bine zis acele mistere... Ce gust au buzele ei, care e mirosul ei, cum se simte atunci când îmi trec degetele prin părul ei când stă cu capul pe pieptul meu?
Dacă voi află voi fi un om cu adevărat norocos și împlinit, dacă nu inseamnă că undeva cândva am comis o gresală catastrofală.
 
                               *
 
Îi spune, îi dăruieste 
Căci el e mai inferior dar ea are ziua datorită lui
Și el lucește datorită ei,
În completare se mistuie și se iubesc 
Viață ne-o trăim sub chipul ei,
Și misterele înțelese și neînțelese le infăptuim sub aripă lui.
Și legendă-mi spune așa:
Căci lună iubea atât de mult soarele încât murea în fiecare zi fără că noi să vedem și i-a cedat ziua.
Îmi vei putea cîți rănile și misterele abia atunci când vei vedea că ele lucesc în întuneric.
Noi mereu vom citi în stele,
Doar cel ce sacrifică poate fi cu adevărat citit și înțeles.
 
Luna
 
Tu, iubire, mă incălzesti cu raze de amor, când eu stau singur în noapte și nepăsător,
Tu-mi aduci fericirea când stele sunt prea departe și nu-mi înțeleg agonia.
Și în veci doar tu îmi vei primi iubirea,
Doar tu-mi vei înțelege rațiunea.
Chiar dacă va fi un spațiu rece și gol între noi,
În ochii noștri vom fi mereu goi.
 
Soarele
 
Mi-ai oferit viață, mi-ai oferit loc, în inimă ta rece și pală,
Sângerând sub constelații mi-ai oferit iubirea în lumina ta rece și goală.
De demoni înverșunați ai spațiului tu m-ai apărat
Iar atunci când am erupt tu nu te-ai indepărtat.
Pană la sfârșit vom fi departe dar formând un ciclu.
 

                                       J. F.
                            
 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 25, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

EroticUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum