False

2.3K 125 4
                                    

''H...Hyung ဒီမွာ...uh...ရျပီ...''

Chan-''ငါ့အနားကုိလာခ့ဲ ''

Kai မုန္ ့ထုပ္ကုိဆြဲကာ ChanYeol ထုိင္ေနေသာစားပြဲ ေရွ႕ရပ္လုိက္၏

Chan-'' Americano ဘယ္မွာလဲ''

Kai-''အာ...အ့ဲ...အ့ဲတာကေလ...ဆုိင္ကဘယ္မွာမွမေတြ႕ဘူး''

Chan-''ဘယ္မွာမွ...??ငါအခုမင္းကိုလက္ဆြဲေခၚသြားပီးရွာလုိ ့ ေတြ႕ရင္ဘာလုပ္ေပးမလဲ !ေျပာ''

Kai-''a...arnyiya !hyungရွာေတြ႕မွာမဟုတ္ဘူး တကယ္မရွိေတာ့တာ''

Chan-''ေတြ႕တ့ဲထိရွာမာ ! မင္း ကုိေခၚပီး''

Kai-''Hyung !ဘာလုိ ့ ဒါေတြလုပ္ေနတာလဲ ...''

Chan-''ထားလုိက္ေတာ့ အထြန္ ့မတက္နဲ႕...ငါ့ကုိCoffeeပူပူေလးေဖ်ာ္ခ့ဲ ...အခု...''

Kai ChanYeolေရွ႕မွထြက္လာကာ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ျဖင့္ အသင့္ေဖ်ာ္Coffeeမွဳန္ ့အား ဖန္ခြက္ထဲထည့္ကာ ေရေႏြး ထည့္ေစ၍
စတီးဇြန္းေလးအား ေမႊကာ Coffee မွဳန္ ့အရသာကုိ ေဖာ္ျကဴးေစသည္...

kai-''ဒီမွာပါ''

Chanyeolကစားပြဲေပၚတင္ဆုိသည့္ ပုံစံျဖင့္ မ်က္စ ပစ္ျပသည္...

Kaiခြက္ကုိခုံေပၚတင္ပီးေနာက္ အခန္းထဲကုိျပန္လွည့္ဦးတည္ေသာ္...

Chan-''ဘယ္လဲ''

Kai-''ဟင္...ကြ်န္ေတာ္မအိပ္ရေသးဘူးေလ''

Chan-''ဘာလဲ...မင္းအိပ္ဖု္ိ ့စဥ္းစားထားတာလား...ဒါဆုိလည္းငါ့အခန္းထဲလာအိပ္...''

Kai-''ဘာလုိ ့လည္း''

ChanYeol က ေသခ်ာစဥ္းစားပီးမွ

Chan-''မအိပ္ဘူးလားဒါဆု္ိမအိ္ပ္...''

Kai-''အုိး! Arnemita ! အိပ္မာပါ...''

ChanPov-''ငါဘာလုပ္လုိက္မိပါလိမ့္ !! တကယ္ဘဲ Appaေျပာထားသလုိ ယုတ္မာရပါမယ္ဆုိအခန္းထဲေခၚသိပ္မိျပန္တာ...owhh...တကယ္ဘဲ ParkChanyeolအရူး မင္းအရူးမဟုတ္လားး!

............................................................

Chanyeolေစာေစာနု္ိးလာ၍ခါးေပၚ တင္ေနသည့္တစုံတရာေျကာင့္ ျကည့္လုိက္ေတာ့...

Chan-''မင္းငါ့ကုိဖက္အိပ္ေနတာဘဲ... Ya...... ေဟး...Ya''

Kaiခါးကုိလွဳပ္ပီးနု္ိးေတာ့ ဟု္ိက တအင္းတအဲနွင့္ မ်က္လုံးတုိ ့ကပြင့္လာသည္...

Is That Call Love (Hiatus)Where stories live. Discover now