Chanyeol ပိန္ေတာင္ပိန္သြားသည္...
စိတ္ေတြညစ္ကာ...အခ်္ိန္ကာလဟာ ၅လေတာင္ေက်ာ္သြားပီအ့ဲေန ့ကတည္းက အ့ဲGedrousအိမ္ေတာ္ျကီး ျပိုကြဲျပာက်ပီးကတည္းက Kai၏သတင္းအစအနတစ္စေတာင္မျကားရေတာ့ေပ
သူမဟုတ္ဖုိ ့ အျမွဳပ္ထြက္ေအာင္ေအာ္ဆုေတာင္းေနေပမ့ဲ ရလဒ္က မသိေသးတာပင္မ့ဲ ျဖစ္နို္င္ေခ်က98%နီးပါးပင္!
Taeyongကလည္း Japan ကေနျပန္လာပီး ခု သူ ့ခ်စ္သူ JaeYong ဆုိတ့ဲသူနဲ႕လက္ထပ္ပီး LA မွာသြားေနေနျကပီ!
သူtaeyongကုိ အဆက္မျပတ္စိတ္ေတပူေပးေတခ့ဲတာ
သူတစ္ခ်က္ေလးေတာင္Kaiကုိမေတြးခ့ဲတာကုိဘဲေက်ာမလုံ အျပစ္ရွိသလုိခံစားရဆဲ!ChanLe တုိ ့ အသုိင္းအဝုိင္းေတြလဲ ChanLe ကုိနေျမာတသျဖစ္ပီးေကာင္းရာေရာက္ဖုိ ့ ဆုေတာင္းျကဆဲပါ!
Chanyeol...စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ေရွ႕ကCoffeeခြက္ကေအးစင္ေနေသာ္လဲ တစ္ငုံေသာက္လုိက္သည္ ထုိ ့ေနာက္ေဘးကျပတင္းေပါက္ကုိျကည့္ကာ... ေငးျကည့္ေနလုိက္သည္
......မင္းေကာသူတုိ ့နဲ႕အတူအ့ဲေကာင္းကင္ေပၚမာလားဟင္...kai...
Chanyeolေျပာရင္း ပါးျပင္ေပၚ တစ္စက္သာက်ေသာ မ်က္ရည္ျကည္...
သုိ ့ေသာ္ တစ္ဦးတစ္ေယာက္နလုံးသားထဲမာ မဟုတ္ဘူး ေျပာတ့ဲအသံChanyeol မျကားရခ့ဲဘူး...
.......................................ဆံပင္ပန္းေရာင္...
ေနကာမ်က္မွန္အား Styleက်စြာတပ္ဆင္ထားပီးေနာက္သူဝတ္ထားသည္က... အျဖဴေရာင္ Shirtနဲ႕Jean အျပာ.........လမ္းတစ္လွမ္းေလ်ွာက္တုိင္း ေျခသြယ္အလွကာ ေပၚလြင္သည္...
Smirkတခုကုိတခါတခါ တပ္ဆင္၍ ေနကာမ်က္မွန္ေအာက္က မ်က္လုံးတုိ ့ဟာ လွသည္ဆုိတာသိသည္...
နွဳတ္ခမ္း ဖူးဖူးထူထူနဲ႕ သူ၏ပုံမွာ
ဆြဲေဆာင္မွဳရွိ၍ ျကည့္ေကာင္းသည္......အသံတုိးတုိးသာေရရြတ္လုိက္သည္!
I'm Not Kai Now... Kai's dead...yes...you killed me... Now, I'm KimJongIn... My Turn to kill you *smirk*
....................................Kai America မွာ၃လတုိင္တုိင္ ကုသမွဳ ခံယူခ့ဲရသည္...
ျပဳျပင္ခြဲစိတ္လုိက္ရသည္က... ပါးရုိးသား...